wtorek, 21 kwietnia 2015

aktywnie

Cześć !
Bycie fit stało się teraz bardzo modne, każdy zaczyna się zdrowo odżywiać, bo akurat wszyscy to robią. Czemu ja miałabym tego nie robić ? Trochę głupie podejście wielu ludzi, ale fajnie, że chcą zacząć coś robić. Odkąd po zimie stanęłam na wagę i zobaczyłam jak dużo mi przybyło, stwierdziłam, że czas się za coś wziąć. Nie próbuję przestać jeść słodyczy, bo dla mnie to niemożliwe, lecz skupiłam się na ograniczaniu. Jem mniej fast-foodów i większą uwagę zwracam na to co trafia do mojego żołądka. Jednak do zdrowego żywienia jeszcze mi daleko. Zaczęłam też ćwiczyć - biegam, tańczę zumbę, robię brzuszki, jeżdżę na rolkach. Od kiedy to robię czuję się lepiej, wygospodarowanie jeden godziny w ciągu dnia nie jest problemem, a dzięki temu poprawiam kondycję.

Jak u Was z aktywnym spędzaniem czasu ? :) 


30 komentarzy:

  1. ja kocham rolki, ale w tym roku zaczynam takze jeździć na rowerze :D ( miałam 10 lat przerwy:D)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)

    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, uwielbiam aktywność!
    Ja znów biegam i jeżdżę na rolkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tak bardzo brak tej aktywności :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie napisane, jeśli robisz to co piszesz, to naprawdę się starasz.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wlasnie srednio z ta aktywnoscia, niestety :( ale teraz jak jak jest ladna pogoda to chodze z kolezankami na dlugie wycieczki. Niedaleko miejsca gdzie mieszkam jest ogromny las i tak sobie chodzimy, truchtamy. Duzo tam gorek, wzniesien itp, wiec mozna sie zmeczyc. Szczegolnie jak sie zrobi prawie 20km :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę ograniczyć słodycze, koniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamierzam trochę biegać :) zmagam się z migrenami, a słyszałam, że bieganie to dobre lekarstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rolki :D Chociaż mojego stylu nie można określić jako fit :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam rolki :). Gdy zrobi się cieplej, na pewno pójdę też i na spacer. Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rolki to jeden z ulubionych sportów. Kocham je, uwielbiam, ubóstwiam ! <3

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię spędzać aktywnie czas i kiedy go mam to często spacerują lub jeżdżę na rowerze :)

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak w ogóle to blog wydaje się być całkiem fajny, zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jeździć na rolkach i coraz częściej chodze na spacery ;)


    http://my-bubbleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham rolki :) ja biegam w wolnym czasie
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz ;)
    Uwielbiam rolki! Swoje pierwsze dostałam na komunie :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie sama wiem po sobie, że jak trochę poruszam dupkę to się lepiej czuje. Właśnie zaraz muszę lepieć trochę z Mel poćwiczyć. Powodzenia w 'byciu fit' :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chodzę na siłownię od jakiegoś czasu i już weszło mi to w nawyk;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od roku nie miałam ani jednej przerwy w ćwiczeniach <3

    kfieden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwiczę tylko w domu,staram się trzymać dietę i od czasu do czasu,gdy kostka pozwoli biegam.Kiedyś robiłam to codziennie,ale doznałam kontuzji i nie mam już takiej możliwości,jeżeli chce chodzić normalnie.A jazda na rolkach jest świetna!Uwielbiam w gronie przyjaciół śmigać i się wygłupiać,kiedyś marzyłam o tym by jeździć wyczynowo ale doszłam do wniosku że ja jako człowiek ciapa,nie powinnam aż tak ryzykować.
    P.S Jeżeli kochasz słodycze,to na internecie znajdziesz mnóstwo przepisów na ciasteczka różnego typu,szybkie i łatwe do zrobienia,a co najważniejsze....przepyszne!Na prawdę polecam! :)) I jeżeli zależy Ci na spadku z wagi,to najzwyczajniej jedz więcej warzyw i owoców,ewentualnie jeżeli słodzisz herbatę to zaprzestań lub kup naturalne zamienniki takie jak stevia lub ksylitol :)
    Pozdrawiam i buziaki!Będę tu częściej zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ajććć u mnie z tymi słodyczami identycznie- ja ciasteczkowy powtór jestem i nie potrafię sobie odmówić słodkości :/ ale ograniczam ostatnimi czasy :) dzisiaj biegałam :) fajne ćwiczenia ma Mel B- także polecam :)
    A tymi rolkami to narobiłaś mi ochoty, chyba muszę sobie sprawić i przypomnieć dawne lata :) hehe

    Kochana czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe po prawej stronie bloga? będę bardzo wdzięczna, a jeśli będę mogła jakoś się odwdzięczyć, to pisz :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jak stanęłam na wadze... Eh :d powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam to samo ! przez ostatnio okres nie mogę oderwać się od słodyczy i fast foodów, przez co troszke mi się przytyło, ale dalej nie moge z nich zrezygnować. A żeby zmusić się do ćwiczeń też trzeba wysiłku - zawsze obiecuje sobie, że od jutra zaczne :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobrze zrobiłaś ;)
    Zapraszam - http://zabraxddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie ma to jak sport!! lubię to..:D


    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja muszę się wziąć za ćwiczenia ale nie mogę się zabrać :P Lenistwo jest silniejsze ;D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ojtam, moda na bycie fit ma przynajmniej jakiś sens i niech jak najwięcej ludzi zacznie za nią podążać :)
    kocham rolki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Musiałabym się w końcu nauczyć jeździć na rolkach :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. jejku ! wieki mnie tu u Ciebie nie było ! jak to możliwe ? hmmmmm xd
    Rolki to nie moja bajka ale rowerek jak najbardziej, wczoraj 3 godzinki na rowerku :D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  30. My też uwielbiamy rolki! :)
    Świetnego masz bloga, obserwujemy. ;*
    Zapraszamy http://zuzazuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.