piątek, 24 kwietnia 2015

zastrzyk energii

Cześć !
Miałam już wczoraj do Was napisać, ale niestety firma dostarczająca mi prąd (miał być internet :x pomyłeczka) miała awarię i byłam zmuszona siedzieć bez internetu. Muszę przyznać, że wyszło mi to na zdrowie, dostałam takiego powera, że zrobiłam wszystko co planowałam od miesiąca. Zastrzyk energii niesamowity, ale niech za często nie zabierają tego łącza ze światem. :D Nareszcie skończyłam porządkować mój mini ogródek koło okna, zrobiłam płotek, pomalowałam i wsadziłam mnóstwo roślin. Tylko czekać aż wszystko wzejdzie, będzie kolorowo i pachnąco. Potem postawiłam na sport i trochę pobiegałam i pojeździłam na rolkach, wybrałam się nawet na zachód słońca. Szkoda tylko, że nie wzięłam bluzy, bo trochę się zimno zrobiło i nie zdążyło zajść słońce, a ja już wracałam do domu. Może dzisiaj się uda, choć zapowiada się na deszcz. :(

Co tam u Was ?


30 komentarzy:

  1. Uwielbiam zachody słońca! Coś pięknego! :)


    Pozdrawiam ;)
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bez prądu lepiej działam, ale mimo wszystko wolę jak on jest :D Czekam na zdjęcia Twojego ogródka jak już wszystko zacznie rosnąć :) Śliczny zachód słońca!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniały zachód słońca! Takie widoki są warte wszystkiego!;) Zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! :)
    obserwuję i pozdrawiam :)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, taki odpoczynek od internetu czasem się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bonitas fotografías y bonito look. Besos, si quieres nos seguimos

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit.. Superb pics of nature..
    http://www.trendin.com/branded-casual-shirts_1742

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak internetu i okazuje się, jak dużo czasu mamy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jakos potrafimy wygospodarowac go na wszystko ;D

      Pozdrawiam,
      Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

      Usuń
  9. b.ładnie..

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio też dostałam takiego powera hah
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. ale widoki cudne!

    u mnie ostatnie dni przepiękne, natomiast dzisiaj i kolejne dni zapowiadaja sie deszczowo i brzydko.:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie wczoraj od internetu odciął mój router, który postanowił sobie zwariować :p Ale nie wyszło mi to na dobre, bo nic zbytnio do zrobienia nie miałam, więc po prostu poszłam wcześniej spać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszamy do nas :) http://zuzazuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice photos *^*

    I'm following you. Follow back?
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny krajobraz,
    rewelacyjny post :)

    Pozdrawiam,
    historyjki-amnezyjki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem przydaje się taki dzień bez Internetu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Czasami dobrze odciąć się od internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Jesteś na prawdę bardzo ładna :) Obserwujemy? http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem dobrze zostawić internet z dala od siebie! :)
    Śliczne oczyska <3

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super zdjęcia <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post i śliczne zdjęcia! :*

    Zapraszam na konkurs :D
    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  23. brak internetu i nagle na wszystko jest czas! fajne zdjęcia

    Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na kolejną notkę :) Oczywiście komentarz lub obserwacja byłaby mile widziana.
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  24. No, nie każdy słucha muzyki popularnej. Jak znam życie pewnie rozśmieszyli Cię KISS, ale dla mnie to artystyczna klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, uwielbiam spacery po polskich lasach i łąkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. that sunset though!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.