piątek, 8 maja 2015

Jak wykorzystać słoik ? - diy










Cześć !
Trochę za szybko określiłam pogodę za ładną, po wczorajszej wichurze zmieniłam zadanie. Tylko u mnie była taka nawałnica ? ;o Czułam się przez to okropnie,gdzie nie usiadłam tam powieki mi się zamykały, więc zrobiłam sobie drzemkę czego nie lubię robić w dzień, bo potem głowa mnie boli. Jednak jak się położyłam o 19 tak spałam do rana, naprawdę nie wiem czemu tak się stało, lecz dzisiaj muszę to odbić i będę siedzieć jak najdłużej.

Nie jestem wielbicielką kupowania wszystkiego, jestem raczej oszczędną osobą, dlatego jeżeli da się coś zrobić samemu to tak właśnie czynię. Stąd wzięła się moja pasja do `do it yourself `. Rzeczy zrobione własnoręcznie bardziej cieszą i dzięki nim mamy więcej pieniędzy w portfelu. Jak już wspominałam posty typu diy będą często gościły na blogu, gdyż bardzo często coś tworzę jak i ozdoby do pokoju, jak i coś dla siebie. Dzisiaj tylko taka drobna przeróbka, mianowicie zrobiłam ze słoika wazon, bardzo banalne, a bez może pięknie ozdabiać nam pokój. :)
Lubicie diy ?


19 komentarzy:

  1. Taki prosty, a jaki efektowny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proste a jak efektowne <3

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, bardzo ładna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham bez!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wykorzystałam słoik do trzymania tam wosków yankee candle :d

    OdpowiedzUsuń
  6. great :) have a nice weekend, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proste, chociaż efektowne :)
    Uwielbiam zapach bzu <3
    Ale jeśli trzymam go w pokoju to nie da się w nim spać bo zapach robi się bardzo przytłaczający :(

    Pozdrawiam :)
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę, bardzo ładnie to wygląda. Ja uwielbiam bez.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie to wygląda! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no, to chyba najprostsze zastosowanie :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł na ich wykorzystanie :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby zwykle, a ma tak wiele w sobie! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł! Uwielbiam słoikowe wazony ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bez, jest piękny :) Ja DIY uwielbiam, ale musi być proste, bo brak mi umiejętności :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bez i uwielbiam słoiki - post idealny! haha
    i dzieki za mile slowa;*

    OdpowiedzUsuń
  17. tez chyba wykorzystam pomysl ze słoikiem : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.