piątek, 1 maja 2015

KRAKÓW


Cześć !
Wczoraj wróciłam z wyjazdu do Krakowa i jak tylko wszystko ogarnęłam to od razu udałam się spać. Siedzenia w pociągu nie są zbytnio wygodne, nie dało się spać. Podróż trwała ok. 12h i kiedy wyszliśmy z pociągu każdy był strasznie zmęczony, a czekało nas mnóstwo chodzenia. Pierwszego dnia pojechaliśmy do Oświęcimia. Nie jest to miłe miejsce, gdzie chciałoby się być, dobrze by było, gdyby takie miejsce nie istniało wcale, niestety tak nie jest. Wiąże się z nim smutna historią, którą zna każdy z nas. Nie mam stamtąd wielu zdjęć, gdyż nie chodzi o to, by to uwieczniać, to trzeba zobaczyć i dopiero wtedy człowiek czuje ogrom tragedii, która się tam rozegrała.



24 komentarze:

  1. Też tam byłam, myślę że każdy powinien odwiedzic to miejsce, to smutna część naszej historii

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego długiego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Oświęcimiu. Ale z relacji innych osób wiem, że nie jest to przyjemne do zwiedzania miejsce. Kraków za to uwielbiam! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W Oswiecimiu nie bylam. Stety, lub niestety. Choc chcialabym zobaczyc. Podobno okropny klimat. Nie wyobrazam sobie swojej reakcji na to miejsce :|

    OdpowiedzUsuń
  4. to mnie taka sama wycieczka czeka w czerwcu :D Ale na szczęście mam ciut bliżej, nie wyobrażam sobie tak siedzieć ze Szczecina do Krakowa... :o

    www.sali-pno.blogspot.com
    ☻Snapchat☻ Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam jechać do Oświęcimia jednakże jest we mnie jakąś obawa

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas miała być podobna wycieczka,ale niestety nic z tego nie wyszło ;/ Zazdroszczę !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Oświęcimiu, ale na pewno kiedyś wybiorę.
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam tam, ale wiem że to nieprzyjemne miejsce ale wiąże sie z naszą historią

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że mieszkam 1h drogi od tego miejsca autem, jeszcze nie miałam okazji tam gościć. Zapewne przejeżdżałaś przez moje miasto :p Zamierzam wybrać się do Oświęcimia w wakacje, a Auschwitz będzie moim pierwszym celem do zwiedzenia ^^ Mam pytanie, gdyż obiły mnie słuchy, że wstęp jest za darmo czy jest to prawdą? Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czy wstęp był za darmo. Ale wydaje mi się, że tam można wejść tylko z przewodnikiem, więc może za niego się płaci. :)

      Usuń
  10. W Oświęcimiu byłam :) mieszkam niedaleko Krakowa studiuje tam i bardzo lubie to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w obozie w Sztutowie, to straszne. Do Oświęcimia mam zamiar jechać z rodzicami w wakacje, ale nie wiem czy to uniosę psychicznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie byłam, ostatnio pisałam prace na temat tego obozu i dodatkowo z koleżanką Niemką ;) Jednak znała historię tak jak i my poznajemy ją w szkole, więc nie było nieporozumień.
    Planuję w wakacje się tam wybrać wraz z chłopakiem.
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. może to głupio zabrzmi, ale marzy mi się wyjazd do Oświęcimia, mam nadzieję, że niebawem uda mi się to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie brzmi głupio, moim zdaniem każdy powinien zobaczyć ten obóz.

      Usuń
  14. Nigdy nie byłam w Oświęcimiu. :) Cudowne zdjęcia ! :)
    ✿WIKA BLOG✿ Również zapraszam na bloga Luxy ✿LUXY BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia

    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    Odwdzięczam się za każdą obserwację !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie byłam w Krakowie.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam tam w ten poniedziałek...

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto odwiedzać takie miejsca, chętnie wybrałabym się tam i poznała bardziej historię tego obozu. Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w linki w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne zdjecia !

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. To miejsce niesie za sobą tyle przykrości, smutku i żalu. Ah, ciężko tam chodzić i myśleć... Również uważam, że każdy powinien tam pojechać.
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto zobaczyć takie miejsca, chociażby ze względu na naszą historię.
    Pozdrawiam :)
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No widzisz, dla Ciebie podróż do Krakowa była prawdziwą wyprawą, ja mam okazję w Krakowie mieszkać teraz z racji studiów, także bywam tam często. No i pomimo, że jest to moje obecne miejsce zamieszkania nie mogę wyjść z podziwu pięknych krakowskich zakątków. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Pozdrawiam cieplutko. Miłej niedzieli :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.