czwartek, 14 maja 2015

letters

Cześć !
Muszę przyznać, że na dzisiejszych praktykach nieźle się umęczyłam, musiałam wypisać całą stertę kopert. Bolą mnie palce od długopisu, ale czas minął mi strasznie szybko. Nim się obejrzałam już trzeba było wracać do domu. Szkoda, że już jutro jest ostatni dzień i w poniedziałek zacznie się znowu nauka. Strasznie mi się nie chce ! Post poświęcony jest mojej kolejnej pasji czyli pisaniu listów. :)

Lubię utrudniać sobie życie. Pomyślicie "czemu" ? Przecież można się skontaktować z kimś poprzez portale społecznościowe typu facebook czy GaduGadu, a ja piszę i wysyłam listy. Ale czy kliknięcie w "Wyślij" daje mi satysfakcję ? Właśnie nie! Kiedy myślę nad treścią listu i chcę jak najwięcej w nim przekazać co trwa czasami trochę czasu to właśnie wtedy czuję się najlepiej. Jest to czasochłonna pasja, lecz każdy otrzymany list bardzo cieszy. Niekiedy ma się tyle tematów do przekazania, że kartki się mnożą i mnożą. Takie pisanie do siebie bardzo łączy ludzi, mimo tego, że nie widziałam się z wieloma nadawcami tych listów to i tak mam wrażenie iż znam ich od dawna. Naprawdę polecam taką formę kontaktu, gdyż daje to wiele frajdy i pamiątkę na całe życie!

Cz Wy też lubicie pisać listy ? :)


Ostatnio będąc w sklepie, w którym można kupić dosłownie wszystko znalazłam `papeterię`. Do wyboru były pięknie ozdobione kartki i koperty. Wybrałam taką w kwiaty choć wybór był naprawdę trudny. Teraz każde pisanie listu będzie sprawiać mi większą frajdę! Muszę sobie jeszcze kupić jeden komplet. :)


23 komentarze:

  1. Wieki nie pisalam listu. Znaczy ostatnio zebralam sie do napisania jednego do mojego ulubionego aktora z prośba o autograf, ale jest jeszcze w trakcie tworzenia :D swietna papeteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, miło jest znaleźć w skrzynce coś innego niż rachunki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam pisać... nie wszystkie listy wysyłam, czasami piszę sama do siebie. Sam fakt przelewania emocji na papier jest czymś niesamowitym... A najlepiej pisze mi się zimą! Z kubkiem gorącej herbaty obok i jakimiś zapachowymi świeczkami! ;)

    http://podrozewsrodpiekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham listy! sama miałam do niedawna zajawkę na listy, ale odkąd zaczęłam szkołę nie mam kompletnie na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuniu , jaki cudowny blog ! PISZ DALEJ KOBITO <3
    widać że to kochasz , ja zostanę tu na dłużej , bardzo
    miło wraca się do takich postów .
    Ja obserwuję i liczę rewanż :)
    Mam nadzieję że i mój blog Tobie się spodoba <3
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam pochowane pełno listów od czytelników ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście do tej pory i to już od kilku, dobrych lat piszę listy z moją, przyjaciółką z obozu. Internetu używamy jedynie, by na szybko umówić spotkanie, natomiast to, co się dzieje u nas piszemy na papierze. Miło tak czekać z niecierpliwością na kopertę i codziennie zaglądać do skrzynki :)

    Przy okazji zapraszam do nas na blog, dopiero zaczynamy, więc każdy, nawet najmniejszy gest z naszą stronę, dodaje nam ogromnej motywacji :)
    http://double-dreamers.blogspot.com
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogółem lubię pisać :) Kilka lat temu wysyłałam sobie listy z koleżanką i sprawiało mi to przyjemność :) Pisanie, później ta radość, gdy był do mnie list :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam jedną koleżankę, z którą wymieniamy się listami :) to super sprawa! ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wcale nie pomyślałam 'czemu?' :)) Bardzo dobrze, że piszesz listy. Ja już dawno nie pisałam listów, więc Ty tę czynność pielęgnuj, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie wysłałam listu do kogoś :D

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nigdy nie wysłałam listu, muszę to zmienić :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nigdy nie wysłałam jeszcze listu, ehh świat technologii :D

    wiem, że brzmi banalnie, ale byłabym wdzięczna za twoje kliknięcia w linki tutaj:
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/lucluc-wishlist.html
    z góry bardzo dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej rzadko mi się to zdarza...

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. również uwielbiam pisać listy :)

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wysyłałam listy chyba ostatni raz w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. był okres kiedy z chłopakiem wysyłaliśmy sobie listy :) to fajna sprawa, pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię :) uważam że to super gest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy w życiu nie pisałam i wysyłałam takiego listu, ale jestem pewna, że to coś świetnego! :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie mam do kogo pisać listów :(

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  22. No to pod tym względem mamy podobnie! :) Przyznam, że fajnie się z Tobą pisze i mimo, że Twoje listy są porównywalnie najkrótsze to i tak tematów nie brakuje :) Fajnie, że wróciłaś na blogsferę :) Będę miała co czytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. heh, a ja właśnie niedawno czytałam sobie list od Ciebie ;-) (stary)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.