środa, 20 maja 2015

no time

Cześć !
Jeszcze do niedawna uważałam, że mam dużo czasu w ciągu dnia żeby tutaj zajrzeć. Przeliczyłam się. Czasami doba mogłaby mieć więcej niż 24h, bo nie jestem w stanie wyrobić się ze wszystkim. Dzisiaj nie wstałam na pierwszy autobus, bo byłam zmęczona mimo, że nie kładłam się późno spać. Wczoraj byłam z przyjaciółką pojeździć na rowerach, zeszło nam dwie godziny i przejechałyśmy 32km. To jak na razie najdłuższy dystans w tym roku i niby nie mam zakwasów, ale jak usiadłam dzisiaj na rower to nie mogłam pedałować, bo tyłek i nogi mnie bolały. ^^ Dzisiaj tylko pobiegam i nareszcie może ruszę z nauką do egzaminów, bo ostatnio nie znajduje na to czasu, a dni lecą tak szybko. 

Co tam u Was ? 


21 komentarzy:

  1. Beautiful post! Hope you have a lovely day.


    CHECKOUT MY LATEST POST: MAC The Matte Lip Collection Swatches

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! U mnie ciągle nauka i nauka...
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w szkole tylko zamieszanie , sprawdziany i kartkówki ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak samo, że śpię długo, a jestem niewyspana i zasypiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze niedawno, przed maturą marzyłam o kilku dodatkowych godzinach w ciągu doby, więc doskonale Cię rozumiem.
    Bardzo ładne zdjęcia, wiosennie ;)
    Bardzo ciekawy blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się z niczym nie wyrabiam, to jest jakaś masakra. Bardzo ładne zdjęcia.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy chyba uważa że 24h to za mało czasu na zrobienie wszystkiego w ciągu dnia, mi też go niestety czasem brakuje!
    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę rowerowej wycieczki, mi marzy się od dłuższego czasu.. Muszę chyba kupić rower ;d

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłoby dobrze, gdyby człowiek nie musiałby spać :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia cudowne <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie, ja też mam mało czasu na bloga, a robię wszystko, żeby zrobić wpis, zdjęcia i wszystko inne :( doba powinna mieć chociaż 30 godzin! haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia!:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, ostatnio czas mija zbyt szybko. :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanko i licze ze na nie odpowiesz bo strasznie mnie to ciekawi :) inspirujesz sie czyims blogiem czy sama wszystko wymyślasz? :)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ❀Blogasek❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj na wiele pomysłów wpadam sama, a jeśli się czymś zainspiruję i wprowadzam to do siebie to od razu w poście to zaznaczam. Żeby nie było, że kopiuję coś. :)

      Usuń
  16. oj tak, ja też narzekam na czas ;/ Śliczne zdjęcia! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia
    http://lifeisbeutiful14.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. 32km? O losie! Nieźle :)

    Piękne kwiatuchy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.