piątek, 22 maja 2015

pobliskie molo

Cześć !
Strasznie szybko minął mi ten tydzień, aż się dziwię, bo często dłuży się niemiłosiernie. Jednak wycisnęłam z niego sto procent i nie stracił zbyt wielu chwil na lenienie się. Dzisiaj w szkole napisałam dwie prace i nawet zapisałam się na dodatkową prezentację. Normalnie sama siebie nie poznaję. Koniec roku się zbliża i trzeba poprawić oceny, nie można stracić żadnej okazji. Po szkole byłam z siostrą na zakupach i kupiłam w końcu różę do mojego ogródka, mam nadzieję, że nie uschnie. ^^ Nim się obejrzałam, a tu już 20 godzina... Zaraz mój serial "O mnie się nie martw". Oglądacie ?

Wczoraj znowu byłam na przejażdżce rowerowej z siostrą, już nie tak długiej jak ostatnio. Wzięłam nawet aparat i mogę Wam pokazać jak wygląda, teraz już nie najlepiej, molo w pobliskiej miejscowości. Kiedyś jeszcze o nie dbali, a teraz są powyjmowane deski i czekają chyba aż się zawali. A szkoda, bo to piękne miejsce. :)


15 komentarzy:

  1. uwielbiam takie przejażdżki rowerowe ♥ szkoda że te molo jest w takim stanie :(
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam nad tym serialem :) muszę się mu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klimaty! Tylko pozazdrościć możliwości wycieczek w takiej okolicy :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi bardzo szybko zleciał ten tydzień :) oglądałam ten serial przed chwilką haha! Ładne widoki miałaś jak byłaś na rowerach :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie zdjęcia, ogólnie podoba mi się post:)
    Fajnie że spędzasz aktywnie czas i to jeszcze z rodzeństwem :))
    http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja staram się poprawić oceny :) Jestem tak zawalona pracami, ciągle się uczę, przez to mi też tak szybko zleciał ten weekend! Ale już niedługo wakacje :D Śliczne zdjęcia!
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja żałuje, że u mnie nie ma takiego miejsca, piękne!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przejażdżki rowerowe uwielbiam :))
    ja też mam nawał pracy w szkole teraz ....

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo w ogóle ostatnio jakoś tak strasznie ten czas przyspieszył. Przecież dopiero co był Sylwester, a tu już połowa roku zleciała! Jejuuu, jak tam pięknie <3 Zazdroszczę Ci takiej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie jest takie miejsce, ale daleko, i do końca nie znam drogi

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mieszkam w Warszawie i raczej nie znjade tak fajnego miejsca;/ co do serialu to ogladłam może pare odcinków, póżniej o nim zapomniałam i teraz nie wiem co sie dizieje i nie oglądam xdd ale może nadrobie w internecie! piekne zdjęcia <3

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.