wtorek, 12 maja 2015

praktyka

Cześć !
Jestem ekonomistką i muszę kwiaty sadzić. Tak właśnie ostatnio wyglądają moje praktyki. Wiadomo jak są praktykanci to trzeba im dać coś do roboty żeby tak nie siedzieli. Mam nadzieję, że jutro już nie będziemy musieli grzebać w ziemi. Do tego jest tak duszno, że dosłownie miażdży mi głowę. Wczoraj dostałam migrenę i nie mogłam ruszać głową, bo to powodowało ból. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Niech już spadnie deszcz i oczyści atmosferę, bo głowa mi pęknie. 

Już za miesiąc mam pierwszy egzamin zawodowy i czas wziąć się za ćwiczenie. Nie boję się teoretycznego ale praktyczny to już inna bajka. Muszę zdobyć 75%, nie wiem jak mi się to uda, dlatego muszę się trochę pouczyć. Do czerwca jeszcze trochę czasu to zdążę wszystko przerobić. 

Co tam u Was ? Pogoda też tak na Was działa ?


22 komentarze:

  1. ja na pogodę nei narzekam, jest tak jak lubię ciepło ale nie duszno ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę Ci powodzenia ;)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/05/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo duszno, dzisiaj było 27^C, a teraz właśnie pada więc pewnie się powietrze rozrzedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę u mnie jest tak parno, że ledwo wyrabiam. ^^

      Usuń
  4. Na praktykach zazwyczaj robi się różne dziwne rzeczy , które nie mają nic wspólnego z tym czego powinniśmy się uczyć :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeje , jaki świetny blog i jego właścicielka <3 Pisz dalej , widać że to lubisz . Proszę o więcej takich notatek :)
    Ps : Wspólna obserwacja ? Zacznę i liczę na UCZCIWY rewanż :*
    + Konkursik ---> http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/05/konkurs.html
    + Nowa notatka ---> http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/05/gray-boredom-thanks.html

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko, ja podczas moich praktyk stałam 5 godzin i nic nie robiłam, a mój P. postawił swojemu ''pracodawcy'' flaszke i mu wpisał 6 na koniec, a sam na praktyki nie chodził... XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo kochana no to witaj w moim swiecie. Ja cholernie sie boje tego egzaminu praktycznego. Najlepsze jest to ze na naszej pracowni zajecia wygladaja tak ze w inserta wchodzimy cla pierwsza godzine lekcyjna a na drugiej dopiero mozemy pracowac, z czego jak nam cos nie wychodzi np kazdy ma inne kwoty na fakturach i pytamy dlaczego to nauczyciel nie jest w stanie nam nawet odpowiedziec xd Jak jednostka ma zrealizować marże 20 % i pytamy gdzie wpisac to on odpowiada ze obojetnie w co wpiszemy, czy w narzut czy w marże czy w zysk. Jaki tu sens? Wczoraj specjalnie zakupiłam laptopa zeby moc zainstalowac inserta i cwiczyc w domu z zadaniami z internetu. Do czerwca juz malo czasu zostalo wiec musze sie wziac w garsc bo w szkle nic raczej sie nie naucze >.< Sadze ze z praktycznego po prostu nie zdam :(
    A jak u ciebie wyglada praca z insertem?

    ---Poznaj mój świat fotografii---

    OdpowiedzUsuń
  9. też robiłam różne rzeczy na praktykach nie związanych z moim zawodem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na praktykach na początku głównie piłowałam paznokcie ;) ot zadanie dla początkującej make-up artist, ale potem było znacznie, znacznie lepiej i nawet całkiem dużo z praktyk wyciągnęłam :)
    pozdrawiam serdecznie,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    zachęcam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Powodzenia na egzaminach!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam Tobie zaproszenie na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co, że zaobserwujesz mój blog ? I tak potem na niego nie wejdziesz ani ja na Twój, bo obserwuje tylko to co mam zamiar potem przeglądać. ;)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  14. ja jestem po maturach, przede mną zostały ustne, a tak się stresuję :(
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.