wtorek, 26 maja 2015

senna

Cześć !
Kiedy widzę zachmurzone niebo i czuję ten zimny wiatr to aż mam ochotę po prostu wziąć koc, wypić herbatę i spać ! Pogoda strasznie źle wpływa na mój organizm dzisiaj. Boli mnie głowa i jestem senna. W szkole gonią nas do egzaminów, pierwsze próbne już za mną, napisałam wszystko bardzo dobrze. Jutro czekają mnie praktyczne to dopiero będzie masakra. Oby się udało ! Mam jeszcze tyle do zrobienia, a moje chęci i wena gdzieś uciekły.


Dzisiaj dzień mamy, złożyliście życzenia ? :)

14 komentarzy:

  1. Prezent i kwiaty wręczone :)
    Ja również źle się dziś czuję. Pogoda pokazała swoje oblicze i znów jestem przeziębiona :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzydka pogoda ogólnie źle wpływa na samopoczucie i u mnie też tak jest :)
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ♥
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda jest straszna, w jeden dzień lato a w drugi jest jesień wiatr szaleje niemiłosiernie :)
    Życzenia złożone i prezent dany :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda faktycznie nie za ładna, ja też już tracę siy i chęci do wszystkiego :/ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No to witam w klubie. Też jestem mega senna przez tę pogodę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent dany i zyczenia tez zlozone! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na nic nie mam ochoty przez ten deszcz i tą pluchę... okropny maj!

    NACZYTANE

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo eh nic mi się nie chce i cały czas jestem śpiąca:/
    Ogólnie fajna notka i ładny blog:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia ;) złożyłam, złożyłam mamie życzenia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam Cię! Kiedyś też prowadziłaś bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Miałam kilku miesięczną przerwę, ale wróciłam chyba na dobre już. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.