poniedziałek, 4 maja 2015

Wieliczka

Cześć !
Jak się czujecie po weekendzie ? Ja całkiem dobrze, byłam na ognisku i wygrzałam się na słońcu. Dzisiaj zaczęliśmy nowy tydzień, pewnie większość z Was ma wolne z powodu matur. Wszystkim maturzystom życzę powodzenia na jutrzejszej matematyce! Ja niestety nie mam tak dobrze i zaczęłam praktyki w Urzędzie Gminy. Strasznie się wynudziłam, gdyż przez prawie cztery godziny siedzieliśmy i nic nie robiliśmy, chyba o nas zapomnieli. Dopiero sama poszłam się zapytać czy coś mamy robić, czy też nie i przez ostatnią godzinę dostaliśmy jakieś zajęcia. Jutro dopiero dostaniemy jakieś porządne obowiązki. Ciekawe co to będzie.

Kolejna, już ostatnia fotorelacja z Krakowa. Ostatniego, trzeciego dnia byliśmy w Wieliczce. Jestem pod wrażeniem, że pod ziemią w kopalni może być tak pięknie. Mimo trzech godzin zwiedzania i bólu w nogach byłam zadowolona z całej wycieczki. Jest tam mnóstwo ekspozycji do zobaczenia, obrazy, figurki, różne przedmioty związane z kopalnią. Jeśli będziecie mieli okazję być gdzieś w pobliżu to zachęcam do odwiedzenia Kopalni Soli w Wieliczce. :) Był ktoś może ?





22 komentarze:

  1. Tez tam bylam i jest na prawde super! :)

    +Visit my blog:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Południowa Polska do zwiedzania wciąż przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chcialam pojechac, ale jak na razie jeszcze tego nie uczynilam. Moze w najblizszej przyszlosci, bo miejsce jest naprawde piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie tam pojadę :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam pojechać do Wieliczki ale zawsze nie było kiedy. Myślę że warto się wybrać tam :)
    Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam, że warto ją odwiedzić :)
    Pozdrawiam :*
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że mam rzut beretem to nie byłam w Wieliczce, byłam w kopalni soli w Bochni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam,najbardziej podobała mi się kaplica,chodzenia rzeczywiście duzo;-) Ciekawy blog prowadzisz! Zapraszam do mnie.

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam 2 razy, super ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam dwa razy! :)

    Dziękuje za odwiedziny xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak na razie zaliczyłam tylko weekend w Bochni, chociaż nikt nie spał :P


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieliczka - ładne zdjęcia ;) .
    Kraków to moje serce, uwielbiam to miasto.
    PS dziękuję za 'powodzenie' :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia! tam nie jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze mi się marzyła wieliczka :) musze się zebrać w te wakacje :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam kiedyś w Wieliczce, pod ziemią jest przepiękne- te widoki robią mega wrażenie! :)
    podobno w jednym miejscu jest tak wysoko, że nawet na bungyy tam skaczą :)

    Ale się cieszę, że maturę mam już dawno za sobą i obowiązkowa matma na szczęście mnie ominęła, bo na bank bym na niej poległa :P hehe

    powodzenia na praktykach, oby tym razem były już bardziej ciekawsze hehe :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.