wtorek, 16 czerwca 2015

Co można zrobić z kawałkiem drewna ? - diy

Cześć !
Znalazłam idealne rozwiązanie na wyeksponowanie moich pocztówek i pamiątek z różnych odwiedzonych przeze mnie miejsc. Wystarczyło tylko pójść do lasu po kawałek suchego patyka, podzielić go na mniejsze części i zrobić dziurki na sznurek. Do tego przemalowałam drewniane klamerki na biało i na jednej przykleiłam mapę. Tak powstała niezła ozdoba na ścianę coś jak ramka, ale wygląda to jeszcze lepiej, przynajmniej dla mnie.

Co Wy na to ?


27 komentarzy:

  1. amazing DIY...perfect way to keep our holiday memories close to our heart!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) A wydaje się, że to tylko zwykły patyk i że nie da się z niego zrobić nic ciekawego. A tu miłe zaskoczenie :) Klamerka z mapką jest świetna, choć cała biała też wygląda super :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe! Szkoda, ze ja juz nie mam miejsca na scianie na takie coś :P Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :3
    Tylko nie mam takiego drewna ;/ ;3

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ta klamerka jest najlepsza :D fajnie się to prezentuje!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł ! :) ja też robię przeróżne DIY do swojego pokoju, ostatnio zrobiłam ramkę na polaroidy wieszane na sznurku :)
    thesimplyred.blogspot.com
    a tutaj moje rękodzieło: przystanartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne pomysły masz! :) jak będę urządzać swój nowy pokój to skorzystam z wielu z nich :) Taka przywieszka na ścianę wygląda super! Można wyeksponować zdjęcia i inne ważne dla nas rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Twoja ozdoba z drewna super wygląda :)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na pustą ścianę :)
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie to wymyśliłaś! Obserwuję i czekam na więcej postów tego typu, super!

    beauty-bevst.blogspot.com <-- klik klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł! Świetnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam, kashirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! :) Super to wygląda ;)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie wpadłabym na coś takiego. Jesteś bardzo kreatywna, genialny pomysł.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda, zainspirowałaś mnie :D
    _________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś wspaniały pomysł! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. super ;)
    zrobię coś podobnego w wakacje :D
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł !Muszę uruchomić swoją dusze artystyczną i spróbować stworzyć coś podobnego .
    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.