sobota, 13 czerwca 2015

nocnie



Cześć !
Piosenka powyżej chodzi za mną już od wczoraj i słucham jej dosłownie w każdej możliwej chwili. Niesamowicie wpada w ucho i zostaje w umyśle na dłużej. Nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek pisała o tak późnej porze. W nocy jakoś łatwiej się skupić i napisać coś sensownego niż taka pisanina na szybko. W ciszy jaka panuje w domu i na zewnątrz słychać cicho puszczoną muzykę, no coś pięknego. Właśnie za to kocham lato, za takie siedzenie i słuchanie, za podziwianie gwiazd, za to, że można po prostu posiedzieć i pomyśleć bez pośpiechu przecież do rana zostało dużo czasu.

Od pewnego czasu aparat stoi na półce i się kurzy, gdyż nie mam czasu na użycie go. Dlatego dzisiaj nareszcie wybrałam się na zdjęcia z koleżanką. Dalej uczę się jego funkcji i jakiś nowych technik, a na przedmiotach domowych nie da się za bardzo zaszaleć. Moi siostrzeńcy jak mnie widzą z aparatem to uciekają, bo zaraz robiłabym im zdjęcia. haha :D W wakacje znajdę jakąś ofiarę i będę ją zamęczać tymczasem dam im odpocząć od obiektywu. I muszę przyznać, że marzenia się spełniają tylko trzeba im pomóc żeby się udało!
Dobrej nocy.


13 komentarzy:

  1. Piosenkę posłucham później, gdyż teraz nie mam za bardzo czasu ;) Bardzo ładne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też zawsze łatwiej pisze się po nocy :)
    Bo "kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byśmy mogli spełnić nasze marzenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aby marzenia sie spelnily trzeba wiedziec czego naprawde sie chce ;) milej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  4. nuta spoko! :) fajnie wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty picture!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lato :) Ładne zdjęcie :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszłaś na zdjęciu :D
    __________________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna sukienka :)
    Zapraszam na mojego bloga http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)!U mnie na blogu modowym pojawił sie nowy post : http://kingefashion.com/boho-white-dress/ zapraszam serdecznie;)! Bede zagladac tutaj czesciej ! Dodaje do obserwowanych;)! Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją pasją też jest fotografia, więc wpadnij do mnie i zobacz czy podobają ci się moje zdjęcia ;)

    Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana, fotografuj wszystko co jest dookola poczynajac od makro a konczac na widokach :) co do tych wskaznikow, mozesz mi napisac o jakie wskazniki chodzi dokladnie? Ten nasz nauczyciel kompletnie nic nam nie mowi, jedyne co nam powiedzial to ze na egzaminie bedzie subiekt i gratyfikant, nawet nie wiemmy co ustawic w parametrach.. Zenada, totalna zenada ;c
    wiesz co ma byc jeszcze mniej wiecej na tym egzaminiej?
    Piosenka wpada w ucho ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też ostatnio aparat poszedł w odstawkę, nawet nie wiem czemu, ale juz wraca po wakacjach. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.