sobota, 27 czerwca 2015

holidays

Cześć !
Zawsze dodaje posty z jednodniowym poślizgiem. ^^ Jakoś nigdy nie starcza mi czasu żeby napisać o tym w ten sam dzień. Ale to przecież żaden problem. Wczoraj na zakończeniu roku mocno się zdziwiłam, bo oprócz upragnionego świadectwa dostałam też podziękowania za uczciwość i postawę godną naśladowania. Naprawdę się nie spodziewałam, a chodziło o pieniądze, które znalazłam i oddałam właścicielowi, którym było mój kolega z klasy, jak się później okazało. Nagrodą była książka o zbytkach, a za świadectwo nareszcie dostałam książkę, którą da się przeczytać, a nie kolejny słownik. :P

Szkoda trochę, że pogoda taka licha i nie czuć tych wakacji, ale może to się jeszcze zmieni. :) Jak tam u Was ? Zadowoleni z wakacji ? 


19 komentarzy:

  1. Przez te pogodę właśnie też nie czuję tych wakacji ;c
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam świadectwo z czerwonym paskiem! Piontka ! xd ;3
    Gratuluję uczciwości, nie wszyscy postąpili by tak jak ty :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje świadectwa, podziekowania i nagrody:)
    zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Fajna ksiązka :D

    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm not really on vacation yet, but so far I'm happy with how Summer is going...have a lovely weekend!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Narazie ich nie czuję,ale lepsze to niż wstawanie rano do szkoły... doczekałam się wakacji i mam nadzieje,ze spedze je swietnie:)
    one-day-to-my-life.blogspot.com - serdecznie zapraszam, początkuje:*
    może jakaś obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję świadectwa :) i dobrze postąpiłaś, uczciwość jest ważna :)
    cieszę się ze są wakacje, no ale pogoda mogłaby się zmienić u mnie własnie pada :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki, mi niewiele brakowało do paska, ale nie chciało mi się poprawiać tego wszystkiego :D
    one-day-to-my-life.blogspot.com - serdecznie zapraszam, początkuje:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh I am big fan of Danielle Steel <33 You have pretty blog <3

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świadectwa.
    Dobrze postąpiłaś oddawając pieniądze.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje świadectwa :)
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga !
    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i udanych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja kochana egzaminy? :D Jesli chodzi o teorie to ja napisałam na 75 % (zrobilam glupie błędy przez niedoczytanie), a praktyczny, nie sądziłam ze każdej grupie dadzą ten sam arkusz. Przyznam sie ze mialam łatwiej bo byłam w trzeciej grupie ktora pisala 25 czerwca jako statnia i wiedzialam mniej wiecej co bedzie. Obawiałam sie tych wskaźników, ale tak czułam ze wszyscy beda mieli wskaznik wydajnosci :D Jak wiec wyszla praktyka? robilam wszystko, ale czy dobrze to sie okaze w sierpniu :) Czekam wiec na relacje z twoich egzaminow ! :)
    Pozdrawiam! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, fajnie że docenili Twoją uczciwość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje paska, też mam :) udanych wakacji


    Dziękuje za komentarz. Jeśli masz chwilę to wpadnij ponownie
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! :)

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i zyczę udanych wakacji! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.