niedziela, 28 czerwca 2015

jagody

Cześć!
Jak Wam mija niedziela? Mi bardzo przyjemnie, gdyż od rana mieliśmy gości, jeśli można tak nazwać moje siostry, które są tu bardzo często już jak domownicy prawie. Co prawda pogoda nas nie rozpieszczała i na podwórku siedzieliśmy w bluzach, ale potem niebo się rozjaśniło i można było się troszeczkę wygrzać. Moi siostrzeńcy jak zwykle biegali to tu, to tam i trzeba było za nimi ganiać. Dlatego jestem już nieźle umęczona i wieczorem włączę sobie jakiś serial, bo ostatnio chodzę spać zdecydowanie za wcześnie. ^^

Zawsze żałowałam, że w okolicy, w której mieszkam nie ma jagód, tylko jak jeździłam w dzieciństwie do babci aż pod Koszalin to tam można było coś nazbierać. A tu proszę moja mama wynalazła gdzieś mnóstwo krzaczków z jagodami. Wybrałyśmy się tam dzisiaj i trochę ich nazbierałyśmy na bułeczki na parze. Lubicie jagody? 


znalazły się nawet poziomki


24 komentarze:

  1. U mnie na szczęście jagód nie brakuje :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jagody są pycha! Jak jezdzilam na obozy to zawsze zbieralismy mnostwo, raz nawet pierogi musielismy zrobic xd
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubolewam, że u mnie nie ma lasów jagodowych :> :<

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie są tylko przebłyski słońca
    niestety, przez większość czasu albo jest chłodno
    albo pada, mam nadzieje że pogoda jak najszybciej sie poprawi :)
    ja uwielbiam jagody, ogólnie wszelkiego rodzaju dzikie owoce :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jagody ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. great blog, have a nice week!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeejku jagody są pyszne! :D No dokladnie , niepotrzebnie nas tylko straszyli ze trzeba znac interpretacje wszystkich wskaźników srutu tutu tutaj ze faktura korekta, zeby nie pomyic sie z marza a to nie bylo takie zle :D pamietasz informacje z tabelki odnosnie pita 2? ze pracownik przedlozyl go pracodawcy zeby odliczac chyba kwote wolna od podatku. Cos z tym wgl robilas? bo jak zobaczylam ze te 46,33 jest odliczane to stwierdzilam ze nic nie ruszam xd
    I gratuluje tak wysokiego wyniku z teorii :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie odwiedziłam lasu, ale jak najszybciej to zrobie!
    Zaporaszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham jagody ale poziomki też lubie :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam na jagodach-żeby trochę dorobić, bo sama nie przepadam za nimi, dziś też miałam iść, ale nie wiem czy się uda, bo pogoda nie dopisuje i w każdej chwili może zacząć padać. Ja do lasu z jagodami mam może z kilometr XD Do drugiego z 5 :P

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jagody są smaczne :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zbierać borówki ^^
    Tylko potem ręce wyglądają strasznie :)
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam jagody! Zawsze w lato siedzę i się nimi zajadam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. jagody ^^
    jak dawno ich nie jadłam ;)
    ______________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm jagody :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mm jagody są najlepsze! No.. może z wyjątkiem truskawek i malin, z którymi są na równi :D Zapraszam do mnie - a w najświeższym poście przepis na pyszne, rozpływające się w ustach ciasto drożdżowe, które zrobi każdy amator i nie tylko! :)) http://www.nellyyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja pamiętam jak zawsze na wsi chodziłam na jagody i przynosiłam ich całe wiadra, co z tego, że nie umiałam potem domyć rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaardzo dawno nie zbierałam jagód. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jagody! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jagody! Aż narobiłaś mi ochoty na jakieś ciasto z jagodami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio zajadam się bułkami z jagodami!
    Piękne zdjęcia lasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham jagody <3
    Obs za obs?
    http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.