poniedziałek, 1 czerwca 2015

komunia

Cześć!
Strasznie szybko minął mi ten weekend, nie miałam czasu się ponudzić. W piątek przyjechała Jessica moja kuzynka, nie mieszka w Polsce i nie mogę się z nią widzieć zbyt często, ale zostaje cały tydzień, więc nadrobimy ten czas. W sobotę zobaczyłam się z Olą, pogoda nie była zbyt piękna, musiałyśmy zostać w domu i oglądać filmy. Fajnie tak czasem pooglądać z kimś, a nie ciągle samemu. Wieczorem zrobiliśmy rodzinne ognisko i wróciłam bardzo późno do domu. A w końcu w niedzielę pojechałam na komunię do kuzyna. Było bardzo fajnie i rodzinnie, objadłam się jak nigdy. Do domu wróciłam przed jedenastą, a przypomniało mi się, że nie zrobiłam zadań na dzisiaj. Ale jak się tylko z tym uporałam to w końcu mogłam pójść spać. :D

Mieliśmy dzisiaj w szkole Dzień Dziecka. Jestem tak zmęczona, że jakoś nie bawił mnie ten festyn. W tamtym roku było o wiele lepiej. ^^ Całe szczęście w tym tygodniu są tylko trzy dni nauki. 
Jak Wam mija Dzień Dziecka ? Dostaliście prezenty od rodziców ? :P



14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie! U mnie w szkole nie było nic związanego z Dniem Dziecka ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę to sporo spotkań towarzystkich Ci ostatnio wypadło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutko wyglądasz :)
    też byłam wczoraj na komunii i z tej okazji nie poszłam dziś do szkoły :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam na komunii i miałam całkiem podobną sukienkę :D!

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wprawdzie jestem dość dużym - bo 31-letnim - dzieckiem, ale tak. Prezencik dostałam ;-) Ależ miałaś super weekend. Niby bardzo zajęty, ale w jaki przyjemny sposób :) Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka! Ja prezent już dostałam.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, chciałam kupić na komunie moich braci podobną sukienkę

    dziękuje za komentarz u mnie, jest nowy adres bloga zapraszam
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam na komunii dwa tygodnie temu ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że przyjechała do Ciebie kuzynka ^^ Ognisko, też bym tak chciała <3
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.