środa, 3 czerwca 2015

nowości książkowe

Cześć !
Zamówiłyśmy z koleżankami książki, które wczoraj do mnie dotarły. Na stronie znak.com.pl była promocja na wydania kieszonkowe i jeden egzemplarz kosztował tylko 5 zł! Można było zamówić tylko 6, więc każda z nas wzięła po dwie. Nie przeszkadza mi, że są to mniejsze książki niż normalnie, bo to wciąż ta sama treść. Już przeczytałam jedną tak mnie wciągnęła, dzisiaj w nocy pewnie przeczytam drugą, bo są naprawdę ciekawe. Polecam wejść na stronę tego wydawnictwa, bo promocje sięgają aż 70%! Także można zaszaleć. :P 

Czytanie jest moją pasją i będą się tutaj pojawiać nowości książkowe. O tych też napiszę więcej, lecz nie będzie to typowa recenzja, bo takowych pisać nie umiem, a raczej takie polecenie, danego tytułu. 
Lubicie czytać ?


18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Krótki i na temat, super się czytało:)
    Co do pytania to ja nie przepadam za czytaniem. Wolę dobre filmy, bo kiedy otwieram książkę robię się śpiąca. Jakoś nie umiem się do tego przekonać:/

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie do przeczytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ja uwielbiam czytać :) aż zajrze na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super promocja i bardzo ciekawe te książki. :-) Muszę poszukać na stronie jakiejś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak wrażenia po przeczytaniu książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Uwielbiam czytać książki.
    Co ty na wspólną obs?
    U mnie nowy post miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać, ale nie lubię kupować książek... Później, gdy już je przeczytam nie bardzo wiem co z nimi zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniejsze wersje nawet lepsze, zawsze można wziąć ze sobą ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. Luuubię. Ja ostatnio ukochałam sobie książki Agaty Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam :) wydają się być fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniejsze wydania zmieszczą się bez problemu do torebki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja ale okazja,musze tam zaglądać czasem :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na razie czytam tylko rzeczy do egzaminu z literatury amerykanskiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tyle lubię, ile kocham, uwielbiam, żyję tym!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czytać! Też skorzystalam ostatnio z promocji na znaku i kupiłam 3 książki :) super sprawa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.