piątek, 5 czerwca 2015

łódka

Cześć !
Wczorajszy dzień w pełni poświęciłam odpoczynkowi. Wyspałam się chyba za cały przyszły tydzień, potem razem z rodzinką pojechaliśmy do cioci na kawę. Tam wujek zabrał nas na łódkę i chyba z półtorej godziny pływaliśmy po Odrze. Uwielbiam czuć wiatr we włosach i nawet ludzie z brzegu do nas machali. ^^ Po powrocie do domu wybrałyśmy się z kuzynką na Festyn do księdza, ale z braku zajęcia wróciłyśmy prosto na ognisko. Na początku była sama rodzina, dopiero potem zeszli się nasi znajomi i tak siedzieliśmy do późnej nocy. Wykorzystałam ten dzień jak się dało i jestem zadowolona, że nie spędziłam kolejnego dnia grając w simsy.

Na dzisiaj jeszcze nie mam planów, ale jak przyjdzie kuzynka to pewnie coś się wymyśli. Nie można stracić tak pięknego dnia! Czuje, że nareszcie przyszło lato. :) 
Co tam u Was ?

25 kwietnia 2014r.


14 komentarzy:

  1. Taka wyprawa po rzece jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym kiedyś popływać łódką :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez poczułam juz lato <3 Życzę kolejnych dni bez Simsów, ruszaj sie z domu ;D
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tej łódki! dobrze, że w pełni wykorzystałaś ten dzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój wujek ma łódkę? :D Takiej to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, chciałabym popływać taką łódką ;) śliczne zdjęcie

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też udało mi się odpocząć :) oby taka pogoda była przez cały czas!
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcie, aż mam ochotę popływać taką łódką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tata ma łódkę i parę razy taką pływałam haha. :D Często też pływałam podczas wyjazdu na Mazury. Fajna sprawa, można się nieźle wyciszyć na środku jeziora. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym się wybrała na łódkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.