wtorek, 30 czerwca 2015

przegląd książkowy

Cześć!
Sprzątając na półkach z książkami przypomniało mi się, że miałam się z Wami podzielić opinią na temat ostatnio kupionych przeze mnie egzemplarzy. Jeżeli nie wiecie o czym piszę to odsyłam Was do TEGO postu. Jak już wtedy wspominałam to nie będzie typowa recenzja, bo nie umiem takich pisać, więc tylko dodam o czym jest książka i czy warto przeczytać. :)

"Sekret Lillian"
W przeszłości Liliany drzemie tajemnica, która może zaważyć na losach jej rodziny. Surowa i wymagająca pani domu, wzorowa żona i matka, w młodości była zupełnie inną osobą. Jako młoda dziewczyna szaleńczo pokochała mężczyznę, który złamał jej serce. Odrzucona i rozgoryczona Liliana podjęła zaskakującą życiową decyzję...Po latach jej córka Ellie postanawia dowiedzieć się, kim był ten, który zranił jej matkę.

 Czy polecam ? Tak, bardzo przyjemnie się ją czyta.

"Słodki świat Julii"
Podobno przyznałaś się, że pieczesz ciasta z mojego powodu...
Julia zawsze zostawia szeroko otwarte okna, kiedy piecze ciasta. Słodkim aromatem wypieków stara się zagłuszyć cierpkie wspomnienie nieszczęśliwej miłości i przyciągnąć do domu przyjaciół.
Sawyer już od dziecka nie mógł się oprzeć magii tego zapachu. Powiedział o tym Julii tuż przed tym, jak złamał jej serce. Teraz pragnie ją odzyskać. Czy to możliwe, że ciasta, które Julia wciąż piecze, świadczą, że ona nadal pamięta o tym, co ich łączyło?
Czy to uczucie da się jeszcze ocalić?

Czy polecam ? Oczywiście! Typowy romans na jeden wieczór. :)

23 komentarze:

  1. Ta pierwsza książka brzmi ciekawie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytam tą pierwszą książkę :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiły mnie te książki, jeśli będę miała okazję, to przeczytam :)
    Obserwuję :)
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszą chciałabym przeczytać :)
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią je komuś polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja koleżanka czytała pierwszą książkę i chciała mnie przekonać abym ją przeczytała,ale tego nie zrobiłam.Po tym poście musze ją przeczytać! :D

    http://rules-are-boring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki ciekawie się prezentuję, jeżeli się uporam z moimi powieściami chętnie do nich zajrzę ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z zadna z nich sie jeszcze nie spotkalam,mam nadzieje ze sa ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie ;) Ale te wakacje odpoczywam też od..książek! Dokończę tą którą teraz czytam i raczej nie wezmę się za kolejną do września ;P

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytam mało książek w te wakacje czytam "Szukając Alaski" Greena :)
    life-by-katee.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe książki :) Z chęcią przeczytam.
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie książki wydaję się bardzo ciekawe, szczególnie ta pierwsza. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami lubię i siegam po typowe romanse na jeden wieczór, ale ostatnio częściej i chętniej czytam coś bardziej wciągającego, na zdecydowanie więcej wieczorów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio czytam same starocie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapowiadają się być ciekawe :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta pierwsza mnie również zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta pierwsza wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta pierwsza, choć drugą też chętnie bym przeczytała.
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo chyba sięgnę po te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie przepadam za tego typu książkami, ale na pierwszą w nadmiarze wolnego czasu mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.