czwartek, 25 czerwca 2015

Relaks z wędką

Cześć !
Co za tydzień ! Jestem wdzięczna, że już się kończy, bo przy takim stresie długo bym nie pożyła. Jak wiecie miałam egzaminy, na które musiałam wszystko powtórzyć, dlatego nie rozpraszałam się blogiem. I muszę się pochwalić, że pisemne zdałam, a praktyczne myślę, że zdałam, bo wyniki dopiero w sierpniu. Do tego jeszcze, co było wielkim zaskoczeniem dla mnie, dzięki średniej ocen 5 na koniec roku dostanę stypendium! Jestem taka szczęśliwa. Ten rok to jakaś magia, wszystko mi się udaje. :D Jutro już zakończenie roku szkolnego, z jednej strony trochę szkoda, bo przez dwa miesiące nie będę się widzieć z dziewczynami, a z drugiej odpocznę dwa miesiące. Do połowy mam zaplanowane co będę robić przez te dni wolne, ale o tym kiedy indziej.

Dzisiaj ostatni raz w tym roku szkolnym razem z wolontariatem byłyśmy u naszych podopiecznych na imprezie żeby pomóc. Byli też mieszkańcy innych DPS-ów, dlatego trzeba było wszystkiego dopilnować i zabawiać ich. :P Było naprawdę fajnie i zabawnie. :) 


Chwile mnie tu nie było, więc ciekawi mnie co tam u Was ?

9 komentarzy:

  1. Też by mi się przydało jakieś stypendium. U mnie nic, gniję w domu, chociaż już ładna pogoda. Czuję, że marnuję kolejne wakacje. I to te najdłuższe.

    > beauty-bevst.blogspot.com < - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też w tym roku dużo udało się zrobić, choć w sumie bardzo w to wątpiłam. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!:)
    Obserwuje i zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!

    Please click on my post's link
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/pieces-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stypendium, musisz być z siebie naprawdę dumna :) I fajnie, że udzielasz się społecznie oraz co najważniejsze - dobrze się bawisz pomagając innym :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nienawidzę wędkarstwa. :( Brr..
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. stypendium fajna sprawa, pamiętam jak ja cieszyłam się z wpadającego marnego grosza raz na pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tego stypendium!
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety dotyczącej losowania. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję średniej i stypendium! Ja w tym roku mam moją najlepszą średnią i jest to 4.5...

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.