piątek, 19 czerwca 2015

szaro

Cześć !
Zostało mi już cieszyć się wakacjami. W środę byłam ostatni raz w tym tygodniu w szkolę, oceny wystawione, druga klasa ukończona. Pozostały mi tylko egzaminy, których strasznie się obawiam. Jestem teraz u cioci w Szczecinie na kilka dni i nawet tu wzięłam ze sobą książki żeby się pouczyć, choć marnie mi to idzie. Przez tę pogodę, jestem strasznie senna i głodna. Siedzę i jem, będzie to trzeba wybiegać po powrocie. Niech ten deszcze przestanie już padać, proszę.

Jak tam u Was ?


41 komentarzy:

  1. U mnie też taka pogoda, że nic mi się nie chce i jestem senna, jeszcze kilka dni temu było słoneczko.
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 120$ od Shein:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/06/konkurs-wygraj-120-od-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest brzydka pogoda :(

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie pogoda przepiękna... była, teraz akurat pada deszcz i jest strasznie pochmurno, co nie wpływa dobrze na nastrój, ale miejmy nadzieję, że na horyzoncie znów pojawi się słońce :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bój się tych egzaminów na pewno wszystko pójdzie dobrze c;
    http://natimylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też dzisiaj pogoda zrobiła się beznadziejna
    Pozdrawiam, Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh to widzę u Ciebie już wakacje. Ja niestety muszę cały miesiąc pracować :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Beznadzieja z taką pogoda, tyle by chciało się zrobić, a nawet siły nie ma.
    http://flawless-space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też już oceny powystawiane, cieszę się okropnie!
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. pogoda dziś nie dopisuje również u mnie :< powodzenia na egzaminach :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety również pogoda nie dopisuje :(
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja o dziwo już wszystko pozaliczałam i mam święty spokój , z niecierpliwością czekam na koniec roku szkolnego ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No to masz niezły początek wakacji ;/ Pogoda mogłaby się opanować.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pogoda jest taka okropna, że nazwałabym ją jesienną, a nie letnią ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogada się buntuje, co to za lato ;/ Dla mnie są prawie wakacje, muszę jeszcze jeden dzień w następnym tygodniu być w sql+piątek. Ale to i tak już luz :)

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No to widzę, że nie tylko u mnie jest szaro, buro i nijako za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie pogoda zmienia się szybciej niż moje samopoczucie...
    Śliczne zdjęcie ^^
    U mnie już oceny wystawione, więc żyję wakacjami!

    pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez już mam wakacje ;)
    niestety u mnie pogoda podobna.. od dwóch dni pada deszcz i baardzo zimno
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba w całym kraju jest teraz tak szaro i ponuro, grrr :C

    Pozdrawiam, KashiRose

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie właśnie pada jakiś grado-deszcz :p A do szkoły nie chodzę już od poniedziałku :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też byłam ostatni raz w środę w szkole :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. oj tak, pogoda jest totalnie do bani ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie egzaminy?
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie też pogoda niezaciekawa ;/
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie również średnia pogoda... ale jeszcze ciepło do mnie nie dotarło i nie zapowiada się by lato w ogóle było ciepłe :/ Ale i tak jadę do Polski więc nie obchodzi mnie to, mam nadzieje że w Polsce pogoda się poprawi na mój przyjazd :D
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też pogoda jest okropna :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  27. oj jak ja bym się chciała musieć pouczyć :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też oceny już od środy wystawione. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie dzisiaj cały dzień taka paskudna pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz na moim blogu ;)

    Ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też było szaro i ponuro, ale widzę, że pogoda powoli się zmienia na nieco bardziej letnią ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie z pogodą podobnie. A wakacje mam od miesiąca. Do biegania się zbieram od jakichś dziesięciu.

    beauty-bevst.blogspot.com <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  33. powodzenia na egzaminach
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. powodzenia ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też ostatnio pogoda się popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie też okropna pogoda! :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.