poniedziałek, 27 lipca 2015

books

Cześć!
Kolejny weekend minął mi w ekspresowym tempie. Byłam na grillu u siostry i na ognisku ze znajomymi. Musiałam też wybrać się na zakupy przed wyjazdem, bo w końcu wyjeżdżam na trzy tygodnie, a do tego trzeba się odpowiednio przygotować. Wczoraj natomiast wróciła moja mama i oczywiście dzisiaj musiałam wysprzątać cały dom. Dobrze, że już wszystko zrobione, tylko głowa mnie rozbolała.

Ostatnio mało miałam czasu na czytanie, dlatego podczas jazdy nadrobię to trochę. Zabieram ze sobą trzy książki, myślę, że to będzie akurat i zapewne nie przeczytam wszystkich, zwłaszcza lektury. ^^ Jestem zachwycona stylem pisania Stephana Kinga, choć to dopiero jego druga książka, która u mnie gości. Do tego zaczynam czytać "Wiedźmina", i jak na razie mi się podoba. :)
Znacie te książki ?


18 komentarzy:

  1. Życze miłego wyjazdu!:)
    Niestety żadnej z tych książek nie czytałam:(
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tych książek. Miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zbrodnia i kara"? Od lektur zawsze mnie odrzucało. Dwie pozostałe - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zbrodnia i kara" to jest to!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinga książek jeszcze nie czytałam, ale słyszałam o nich wiele dobrego, wiec na pewno nadrobię kiedyś te pozycje :) Wiedźmina czyta mój chłopak, a ja mam zamiar wziąć się za tą serię jak tylko skończę Sagę o Ludziach Lodu! Zbrodnię i Karę miałam zamiar czytać na wakacjach, ale zdecydowałam się na inną lekturę i już kończę Ludzi Bezdomnych ;) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stephana Kinga czytałam na razie jedynie "Zieloną milę", ale wiem, że na tym się nie skończy :)
    Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga. Czytałam tego, którego prowadziłaś poprzednio i nawet szukałam Cię kilka razy, ale dopiero dziś się natknęłam. Zaczynam więc na bieżąco obserwować :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiele mówią mi te tytuły, ale jakieś książki Stephen'a King'a koniecznie muszę przeczytać :)
    Udanego wyjazdu! Baw się dobrze :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, uwielbiam Zbrodnię i karę, to świetna książka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wyjazdu, mam nadzieję że przez te 3 tygodnie sobie odpoczniesz! :)
    Jeszcze nigdy o tych książkach nie słyszałam, może napiszesz
    o każdej z osobna recenzję? :)

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję!
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  11. oprócz Dostojewskiego to żadnej innej nie czytałam z powyzzszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbrodnia i kara moim zdaniem nie zachwyca.. po reszte Twoich propozycji tez mam zamiar sięgnąc:) w wakacje jeszcze, bo potem to ciezko znalezc czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś książki Kinga mi nie podchodzą, a szkoda. Zbrodnia i kara to moja ulubiona lektura ze szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam książkę "Bezsenność" - jest naprawdę dobra, polecam! :) Dzisiaj także cały dzień sprzątałam, jakoś mnie naszło :D
    Pozdrawiam serdecznie, powodzenia w nadrabianiu zaległych książek, haha :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo czytam ale akurat tych autorów nie kojarzę ale z chęcią przy najbliższej okazji rzucę okiem ! W takim razie miłego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dzisiaj byłam na zakupach :) Muszę przeczytać "Bezsenność"
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Kinga, to po prostu artysta, nie pisarz! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbrodnia i kara - miałam na próbnej maturze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.