niedziela, 19 lipca 2015

good time

Cześć!
Gdzie to ja byłam kiedy się nie odzywałam? Złożyło się tak, że tata pojechał w odwiedziny do cioci, brat pojechał nad morze i zostałam sama w domu. Ze względu na to, że pozostanie samemu na cały weekend jakoś mi nie odpowiadało to siostra zaproponowała iż weźmie mnie do siebie. Spędziłam ten czas bardzo miło z siostrzenicą, która jest taka słodka i zadaje milion pytań na minutę. Wróciłam dosłownie pół godziny temu i chciałam od razu coś tutaj naskrobać. 

Pogoda dopisywała aż do dzisiejszego poranka, ale zdążyłam się wykąpać w basenie, czy wyleżakować na hamaku. Proponowali żebym została jeszcze na dzisiaj, ale przecież każdy jutro wybiera się do pracy, a po za tym brat niedługo powinien być. 
Jak Wy spędziliście weekend ?



18 komentarzy:

  1. Ohhh I want thaaaaat thing!! :))

    www.kapege23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się taki hamak! ja również weekend spędziłam poza domem, bo u mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, na szykowaniu nowości na mojego Bloga ;) Trochę odpoczynku z rodziną i praca w ogrodzie ;) Tak, że było ciekawie. Fajnie, że i Twój weekend się udał ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  4. mój weekend spędziłam w domku - ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że Twój weekend był udany! :) mój bardzo leniwy i w sumie nieciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo aktywnie spędziłaś czas ;DD

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój też udany, bo na zakupach heh. Pozdrawiam :)
    Może obserwacja za obserwację?
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że pogoda Tobie dopisała i mogłaś spędzić dobrze czas. Weekend spędziłam z moja rodzinką i chłopakiem.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że Twój weekend był udany - ja również nie mam na co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wygodnie się odpoczywa;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na działce nad jeziorem, hehe :).
    Właśnie tu wpadłam i zostanę na dłużej :p. Już jestem członkiem B). Czekam na kolejne posty i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ja spędziłam weekend rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pluskanie się w basenie i leżenie w hamaku to coś cudownego ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. postawiłam na to samo co ty w ten weekend czyli na dobrą zabawę i relaks! to zawsze spoko opcja :D

    zapraszam do siebie :)
    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja spotkałam się z przyjaciółką, przyjechałam z wakacji z gór i odpoczywałam :) Chętnie poleżałabym na takim hamaczku :) Pozdrawiam :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.