wtorek, 14 lipca 2015

koktajl owocowy

Cześć!
Gdzie to lato się zapodziało? Od kilku dni nie da się wysiedzieć na dworze, bo jest albo za zimno, albo za mokro. Na początku nawet mi się podobało to ochłodzenie, ale teraz już raczej mogłyby przyjść upały. Już nawet oglądanie seriali mi się znudziło, a książki mi się nawet nie chce otwierać. Jeeej ale ze mnie maruda. >.< 

Wczoraj naszła mnie ochota na koktajl, więc wrzuciłam wszystkie owoce, które miałam akurat w domu. Czyli porzeczki, maliny, banana i dodatkowo kostki lodu. Wyszła mi naprawdę niezła w smaku mieszanka! Tylko trochę kwaśna, ale dało się wypić, dorzuciłam też trochę świeżej mięty, uwielbiam jej zapach. :P
Lubicie koktajle ?

26 komentarzy:

  1. Koktajle są dobre, ale wolę dodać trochę naturalnego jogurtu, są wtedy smaczniejsze i moim zdaniem lepiej wyglądają. Często z siostrą robimy z malin (teraz jest ich czas), są najlepsze.
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Ps. fajny blog obserwuję ;)
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm wyglada smacznie, na pewno też tak samkuje!
    Uwielbiam koktajle i czuje, że chyba sprobuje zrobić taki!:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, ale w taką pogodę jak ta robię sobie tylko Orzechowe Malibu. Trzeba się rozgrzewać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mega smakowicie :)

    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście uwielbiam! szczególnie owocowe :) musiało wyjść pysznie, ja miałam obsesję na punkcie truskawkowego :) pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pić koktajle zwłaszcza teraz w lato ;D A co do pogody to na pewno się rozpogodzi :)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi narobiłaś chęci na koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie, narobiłaś smaka :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepysznie! Aż ma się ochotę pić i pić haha:D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglada, uwielbiam koktajle:3

    http://martt-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo koktajle to coś co lubię :D Jutro jadę do sklepu po owoce i zabieram się do roboty :D
    dobre połączenie, akurat koło domu rosną mi porzeczki hihi :D

    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, chociaż chyba nigdy nie próbowałam zrobić go z porzeczek. Ciekawy pomysł, muszę sprawdzić jak smakuje.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam! Uwielbiam takie koktajle w czasie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wygląda (:


    Mam prośbę. Pani z Dresslink zaproponowała mi współpracę, pomożesz mi? Poklikasz w linki? Bardzo proszę! Za wszystko się odwdzięczam ♥ Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda smakowicie ;p :)
    Zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.