środa, 29 lipca 2015

krotki postoj

Czesc! 
Jak wspominalam w poscie o planach wakacyjnych w tym roku bede odpoczywac w Chorwacji, jednak zanim to sie jeszcze stanie to po dordze mamz maly postoj. Moja rodzina mieszka w Bawarii, kolo Monachium, dlatego zatrzymalismy sie u nich na chwile i w sobote wyruszymy razem z nimi dalej. Troche mi sie trudno pisze, gdyz wujek nie ma polskich znakow w laptopie, a nie chce mu nagrzebac przestawiajac cos. ^^ Po powrocie z goracej Chorwacji zostaje tu jeszcze na dwa tygodnie!

Pozostawiam Wam zrobione na szybko zdjecia i lece posiedziec z rodzinka. Postaram sie jeszcze cos napisac przed wyjazdem.


Jestem zachwycona tym miejscem. A co tam u Was ?

15 komentarzy:

  1. Ja już wróciłam z wakacji, które co prawda były dość deszczowe, ale cóż.... Udanego wyjazdu. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście przepiękna okolica! Udanego wypoczynku, chętnie zobaczę jakieś zdjęcia z wyjazdu, jako że nigdzie nie wyjeżdżam to lubię z zazdrością podziwiać fotki z wakacji u innych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie że masz rodzinę za granicą w miarę blisko Polski ja taką rodzinę mam dopiero w Nowym Yorku :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję światowej rodziny ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Gwiazdozbiór Dmuchawca
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz szczęście, że masz rodzinę w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale super! Ja w ogóle nie mam rodziny za granicą :(

    Druga edycja wakacyjnego konkursu, zapraszam. Jeśli brałaś udział w pierwszej edycji - masz dodatkowy los :))) >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała mieć tam rodzinę! :D Piękne zdjęcia :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bawaria jest piękna, bardzo zazdraszczam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej! Zazdroszczę ci tych wyjazdów! chętnie bym pojechała do Chorwacji, ale jak narazie siedzę w domu;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji w Chorwacji :) Poza tym Bawaria jest piękna, zazdroszczę ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę wakacji w Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Chorwacji - Zazdroszczę Ci ♥
    Kliknij TU
    albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. O jezu zazdroszczę wakacji w Chorwacji;(


    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.