czwartek, 16 lipca 2015

monotonnie

Cześć!
Od kilku dni ciągle siedzę w domu i najdalej to byłam w sklepie po zakupy. Powoli zaczyna mi się to nie podobać i muszę w końcu gdzieś wyjść, bo zwariuję. Siostra wyjechała na wakacje i muszę przyznać, że zawsze narzekałam, że była u mnie już od rana, ale teraz zaczyna mi tego brakować. W akcie desperacji posprzątałam na błysk cały dom i nawet wyrwałam chwasty w ogórku. >.<


Jeszcze ta dobijająca pogoda, kiedy znowu zacznie świecić słońce? Oby jak najszybciej, bo ostatnio wyciągnęłam z szafy wszystkie ciepłe bluzy, bo bez nich teraz ani rusz! 
Co tam u Was ?

34 komentarze:

  1. masz rację pogoda ostatnio jest trochę dobijająca,ale warto czasem wyjść z domu chociaż się gdzieś przejść ♥
    śliczne zdjęcie *.*

    zapraszam do nas :)
    www.shutupanddancewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez pierwsze dwa tygodnie wakacji miałam strasznie dużo wyjść i zajęć, że praktycznie nie było mnie w domu, a teraz nareszcie mogę odpocząć, zająć się blogiem, poczytać itp. Od czasu do czasu jest super, ale siedzieć parę dni pod rząd w domu jest dla mnie katorgą i nie mogę sobie znaleźć miejsca. Też zawsze z nudów sprzątam! :)

    Polne-Maki zapraszają! :) klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubie taką pogodę, deszcz to mój klimat (: Zapraszam do mnie http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, ja też nic kompletnie nie robię.
    U mnie świeci od paru dni już słoneczko, jest cieplutko.

    Mam prośbę. Pani z Dresslink zaproponowała mi współpracę, pomożesz mi? Poklikasz w linki? Bardzo proszę! Za wszystko się odwdzięczam ♥ Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej zrobiłaś coś produktywnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdziesz sposób na tą monotonię :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja duużo odpoczywam i spotykam się ze znajomymi! :)

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio siedzę w domu głównie ze względu na pogodę. Ale weekend zapowiada się słoneczny :) Pozdrawiam i obserwuję ;3

    http://mylifemypassionsmyeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszym rozwiązaniem na monotonie jest wyjście z domu :*



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Obyś jak najszybciej znalazła ciekawe zajęcie dla siebie! :)
    U mnie, na szczęście, ostatnio nie jest nudno, ale bardzo bym chciała spakować walizkę i wyjechać gdziekolwiek, aby tylko wyrwać się z tej rutyny i doświadczyć czegoś nowego.. Ehh, szkoda, że nie wszystkie plany można zrealizować ..

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie świeci słońce ;) I ogród trzeba uporządkować, tak samo chwasty, trawa do koszenia pomidory podlać, owoce nazbierać namrozić, no i produkuję kolejne kartki, trzeba wykorzystać te pomysły co się w głowie rodzą ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    ps mam nadzieję, że u Ciebie również wkrótce zaświeci słońce ;)

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wakacje lecą bardzo aktywnie, a słoneczko dziś w końcu wyszło :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej zabrałam się do roboty.
    Remontuję pokój, wychodzę ze znajomymi..
    I w sumie niby to dwie rzeczy a zapełniają mój cały dzień, a wstaję dość wcześnie.
    I wolę w sumie taki tryb niż nudzenie się.
    Tobie też radzę gdzieś wyjść, nawet sama możesz pojechać gdzieś, sprawdzić się w fotografii :)
    Udanych wakacji !


    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie wróciłam z wakacji z Wenecji i jestem bardzo wypoczęta, choć zaniedbałam trochę bloga, bo nie było internetu :(

    pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście pogoda powoli wraca do normy, a to sprzyja siedzeniu na dworze zamiast w domu ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuje sie brak rodzeństwa jak wyjeżdża, wiem coś o tym! :)

    Zapraszam na mój blog, może Ci się spodoba i zostaniesz tam na dłużej- zaobserwujesz
    http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. a u mnie świeci dzisiaj słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe szczęście pogoda się już poprawiła.:) Sprzątanie domu nie jest takim złym zajeciem.:)
    Nowy post na Kotoanalityk

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie pogoda sie poprawiła :)
    ŚLICZNA JESTEŚ!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie dzisiaj cieplutko, pogoda się poprawiła :)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pogoda płata nam figle tego roku..

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też za niedługo bym zwariowała gdyby nie wczorajszy epizod ze zbieraniem malin z koleżanką! :)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nad morzem tak brzydko? U nas od środy upały, aż ledwo daję radę. Uwielbiam jak jest gorąco, ale gdy nie muszę chodzić do pracy/szkoły... bo wtedy mi to przeszkadza :( ale już mam weekend na szczęście <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam to samo kiedy bracia wyjeżdżają na studia :) Do niedawna już myślałam jak to będzie idealnie kiedy obaj wyjadą, ale jednak trudno bez nich.
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie pogoda już jest piękna, więc staram się ją w pełni wykorzystywać, aczkolwiek w takie upały oprócz wyjścia na basen niewiele więcej można zrobić. Korzystaj z tych wakacji i nie przesiedź ich w domu, bo naprawdę szkoda zmarnować te wolne dni. Pomysłów jest naprawdę ogrom i to nie tylko potrzebni są do tego znajomi, więc warto zawsze wieczorem zaplanować sobie kolejny dzień :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzisiaj zaczęło świecić słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jutro wracam z nad morza do domu :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie wczoraj była burza i dziś zapowiada się na kolejną, ale to mnie nie zniechęca :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  31. niestety z ta pogoda to ostatnio jest koszmarnie ;/

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niedawno wróciłam z nad morza i w sumie też mi się w domu nudzi. Wszyscy gdzieś wyjechali i nic się ciekawego nie dzieje :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.