piątek, 3 lipca 2015

niedzielne inspiracje #6


Cześć!
Kocham góry mimo, że widziałam je tylko z okna autokaru i to dosłownie przez parę chwil. Chciałabym móc je zobaczyć z bliska i trochę pochodzić szlakami. Dowiedzieć się czy naprawdę są warte mojej uwagi. Może to się uda już w te wakacje, ale nie zapeszam. Niedługo podzielę się z Wami moimi wakacyjnymi planami, ach to będzie przygoda. :D   

Wczoraj byłam na osiemnaste u Oli, ale mnie teraz nogi bolą od tańca. Muszę zaraz iść odespać tę noc, bo jestem strasznie zmęczona. :)  Ale warto było tam być, choć upał był nieziemski.

Czy u Was też było tak upalnie przez weekend ?


17 komentarzy:

  1. przypomniałaś mi za co kocham góry i aż troszkę za nimi zatęskniłam. Na szczęście nie mam daleko, to może się wybiorę w przyszły weekend? :)
    U nas tez tak upalnie, a wczoraj zwiedzałam Wrocław w tym skwarze. Jednak ja lubię takie temperatury :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje. Aż się rozmarzyłam.
    Upały u mnie również były i są. Zmotywowało mnie to jednak do wstawania wcześnie rano i wychodzenia na jogging (bo po 10 rano to już nie idzie wytrzymać w tym słońcu). W moim wypadku temperatura przekraczająca 20 stopni to mordęga.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nachodzi codziennie :P Przyznam ci szczerze, że nie ma dnia, żebym nie przesłuchała chociaż jednej piosenki KISS albo Motley Crue. Nie wyobrażam sobie, żeby na co dzień słuchać popu. I chyba idę w tym coraz dalej, bo ostatnio sporo innych zespołów rockowych wydaje mi się po prostu... zbyt słabych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great inspirational pics! :) I especially like the one with a lake and a mountain behind :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, 35 stopni, ale ja to uwielbiam :) świetne inspiracje, choć zdecydowanie na wakacje wybieram morze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ♥

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry są piękne, uwielbiam je, byłam kilka lat temu z rodzicami w Beskidach i w tym roku tak pożegnalnie z moją już dawną klasą (byliśmy w błędnych skałkach i Szczelińcu Wielkim (w Polsce-to są góry stołowe) i skalnym mieście w Czechach), chodzenie po górach podobało mi się najbardziej z całej wycieczki, zwłaszcza błędne skałki :D

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś przepiękne zdjęcia gór! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tak i u mnie w dalszym ciągle taki upał o.O :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię gór, nie ekscytują mnie nasze polskie krajobrazy. Preferuję taką egzotykę :)
    Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  11. góry to jedno z miejsca które mogłabym oglądać zawsze :) u mnie jest tak gorąco że aż ciężko o tlen :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na nowy post!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam góry! <3
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sicne zdjecia :) ah musze sie wybrac w gory , bo niestety ocean powli mi sie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również uwielbiam chodzic po górach:) Za 2 tygodnie wybieram sie z rodzina:) Zdjęcia piękne!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.