czwartek, 9 lipca 2015

Perfekcyjna Pani Domu

Cześć !
Rano ubrałam się iście letnio, spodenki i koszulka na krótki rękawek, lecz w momencie jazdy do siostry bardzo tego pożałowałam, gdyż jest po prostu za zimno. Do tego dłuższe pozostanie na dworze może grozić urwaniem głowy, może to i lepiej, że posiedzę trochę w domu. W ostatnich dniach ciągle byłam na gdzieś poza domem i nie mogłam zrealizować moich wspaniałych pomysłów, a tak dzisiaj wszystko sobie dokończę i będę miała spokój. Na moją głowę spadła odpowiedzialność za cały dom, gdyż mama wyjechała na dwa tygodnie i teraz ja pełnię rolę "Perfekcyjnej Pani Domu". Akurat na tyle to jeszcze dam radę, ale będę się cieszyć jak już wróci, bo codzienne gotowanie obiadków i sprzątanie, nie jest dla mnie, póki jeszcze mogę wolę gdzieś polatać, kiedyś na pewno czeka mnie takie życie, ale po co to przyśpieszać. :D

W międzyczasie dokańczam pić cappuccino i jednym okiem czytam książkę, która zapowiada się na ciekawą. Przerzuciłam się na razie z romansów na kryminały i muszę przyznać, że całkiem mi się to podoba. Zaraz znowu wsiadam na rower i pędzę do siostry, dobrze że mieszka tak blisko, tylko tym razem ubiorę się już cieplej, bo nie chcę być chora.
Co tam u Was ? 


Szykuje post o planach wakacyjnych, jesteście ciekawi ? :)
 

37 komentarzy:

  1. powodzenia w spełnianiu nowej (tymczasowej) roli :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem nad morzem :) Powodzonka życzę :* Obserwuje
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam post o Twoich planach na wakacje :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam? Dzisiaj jechałam do babci, i byłam bez żadnej bluzy, a zerwała się ulewa, porywisty wiatr i okropne zimno... Więc wiem o co chodzi :) Powodzenia w pełnieniu roli Perfekcyjnej :D

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/ ~~niedługo zmiana adresu na: wirtualne-marzenia-blue-princess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak mam, że jak moja mama wyjeżdża muszę wszystko ogarniać i nie jestem z tego zbytnio zadowolona :D. Pozdrawiam :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie kryminały były, są i zawsze będą najlepsze. : >

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie na razie nic ciekawego, ostatnio byłam na plaży a teraz dokańczam czytać książkę :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, pogoda jest strasznie dziwna, jeszcze tydzień temu było 36 stopni a teraz 16 stopni... Dla mnie jest to na plus, ponieważ wolę jak jest pochmurnie i deszczowo :) Powodzenia w nowej roli!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga <3
    lifewithcrookedspine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na ten kolejny post! :) Pozdrawiam

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do zaobserwowania bloga aby być na bieżąco z nowymi postami! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze że dajesz rade z dbaniem o dom , u mnie było by gorzej bo nie potrafie]ę gotować za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dzisiaj było ciepło z lekkim wiatrem i taka pogoda mi jak najbardziej odpowiada, ale teraz gdy miałam malować huśtawkę pada deszcz. Powodzenia z gotowaniem obiadków. Jak ja musiałabym gotować takie obiadki to zapewne nie byłoby dużej różnorodności ;D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że dobrze Ci pójdzie i zdasz test białej rękawiczki ;) Ach, no i powodzenia w gotowaniu, bo to nie łatwa sztuka (przynajmniej dla mnie).
    U mnie pogoda podobna była jak u Ciebie. Kiedy wyszłam z domu na wiatr, aż mnie zepchnęło na ścianę (bolało. Nie byłam na to przygotowana!)
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką samą szklankę :D
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, mam tą ksiązkę :) Ogólnie polecam kryminały Cobena, jedne z lepszych.

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam książki Cobena :). Wszystkie czytam w oryginale.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami przyda nam sie posiedzieć w tzw. Czterech ścianach, odizolować się od świata, sięgnąć po dobra lekturę i najzwyczajniej w świecie odpocząć! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie same kubki :) Pozdrawiam :)
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie czytalam, ale zobacze hehe :D

    Zapraszam / nowy post, moze skomentujesz? ♥
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. ja obecnie przeżywam szał pakowania się na wyjazd:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w byciu Perfekcyjną Panią Domu, na pewno dasz radę ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu, ale śliczne zdjęcia *.*

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, no to trzymam kciuki, żebyś dobrze się sprawdziła w tej roli! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nasze lato chyba trochę o nas zapomniało. Na dworze jest okropnie. Co chwilę się zbiera na deszcz i tak naprawdę tylko na tym się kończy. Wolałabym by trochę popadało a później się ociepliło niż ciągle tylko wiatr i wiatr..
    Muszę przyznać, że lubię się zajmować domem aczkolwiek nie dłużej niż kilka dni. Dwa tygodnie to zdecydowanie za długo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. taka pogoda naprawdę mi się nie podoba :/ a o tej książce nie słyszałam ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka ta pogoda zmienna jest! Wczoraj upał, dziś ziąb.
    Śliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bycie perfekcyjną panią domu to moje powołanie (no może poza sprzątaniem, bo za tym nie przepadam). Powodzenia w nowej roli :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również się spełniam w tej roli od tygodnia i świetnie się z tym czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Książkę również czytałam :) polecam :):)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa tego postu! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też zrobiło się zimno, ale od jutro ma być poprawa pogody, oby!
    Ja ostatnio czytam ciągle o francuskim stylu bycia i zycia. Bardzo pochłonęły mnie te książki, szczerze polecam lekturę Jennifer Scott :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście zrobiło sie bardzo chłodno ! Wolę jak jest ciepło ;) Słyszałam, że od czwartku mają znów pojawić się cudowna dla mnie pogoda 32 C ! :D Miłego czytania ;)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik <--

    OdpowiedzUsuń
  33. Moich rodziców też ni było raz przez kilka dni więc musiałam zająć się domem, a to nie jest wcale takie proste, teraz kiedy wrócili czuję, że mogę odpocząć od tych obowiązków :))
    (dziękuję za komentarz♥)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pogoda jest straszna, zimno, wieje mocny wiatr i pada deszcz. Taka jesienna, a nie letnia.
    Ja aktualnie czytam serie 'Oddechy' którą bardzo polecam!

    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja tam bardzo lubię zajmować się domem :)
    Uwielbiam te szklanki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma co się spieszyć do bycia perfekcyjną ;)

    Mam podobny kubeczek! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.