wtorek, 21 lipca 2015

Pierś z kurczaka z makaronem i cukinią

Cześć!
Mam całą kuchnię dla siebie, dlatego staram się kombinować z nowymi przepisami. Spróbowałam zrobić danie, które jadłam u cioci. Wydawało mi się, że coś zepsuję i to co zrobię nie będzie zjadliwe, a wyszło odwrotnie. Sposób wykonania też nie jest zbyt wyszukany, a całość trwa może z godzinę.


  • średnia cukinia
  • pierś z kurczaka
  • makaron (rurki, kokardki, świderki co kto chce)
  • natka świeżej pietruszki
  • czosnek (opcjonalnie)
  • przyprawy do kurczaka
  • oliwa z oliwek
Makaron przyrządzamy tak jak napisano na opakowaniu. Pierś z kurczaka kroimy w kostkę i wrzucamy na patelnie z wcześniej podgrzaną oliwą z oliwek, doprawiamy przyprawami według uznania. W międzyczasie cukinię kroimy w półkola, siekamy natkę pietruszki i czosnek (opcjonalnie). Cukinię podsmażamy w głębokiej patelni aż będzie miękka, dodajemy do niej ugotowany makaron, usmażone kostki piersi z kurczaka, posiekaną pietruszkę i czosnek. Dokładnie wszystko mieszamy, doprawiamy do smaku. I gotowe można się zajadać!


24 komentarze:

  1. wygląda przepysznie!

    Zapraszam do siebie : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie. :) Kiedyś wypróbuję :].

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm pycha! :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste i apetycznie potrawy wprost uwielbiam :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie - brakuje mi tylko jakiegoś sosu, bo wydaje mi się, że tak będzie trochę suche
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko pozory, w rzeczywistości nie jest w ogóle suche, takie akurat. :)

      Usuń
  6. Prostota najsmaczniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłabym, jadła :-) uwielbiam kuraka, cukinię, mniami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu dania ;))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepysznie! :D
    Pozdrawiamy i obserwujemy (liczymy na to samo :)
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie spróbować, kocham cukinie pod każdą postacią :D
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie! Ja ostatnio głównie żyje ryżem haha

    zapraszam do mnie na posty na temat mojej małej podróży do Chin:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczak to chyba jedyne mięsko, które mi smakuje, więc często przyrządzam go sobie z różnymi dodatkami :) Tego przepisu nie znałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale smakowicie wygląda spróbowałabym ale kucharka ze mnie kiepska ; ) http://xpaulaszx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super efekt:)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie za kilka dni mam zamiar sama sobie gotować więc myślę że na pewno skorzystam z przepisu :3
    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda smakowicie, uwielbiam makaron z kurczakiem :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. niby takie proste, a na pewno smaczne :D muszę kiedyś przyrządzić, bo uwielbiam takie szybkie dania :D

    |Blog- Polne-Maki|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.