sobota, 11 lipca 2015

plany wakacyjne

Cześć!
W tym roku, mogę śmiało przyznać, wszystko mi się udaje. Co zaplanuję to wszystko idzie po mojej myśli. Ten rok jest dla mnie bardzo przełomowy, gdyż spełniłam swoje marzenie - kupiłam aparat. To nie jest tak, że go sobie zażyczyłam i mam, bo rodzice mi go kupili. Odkładałam na niego kilka lat z marnym skutkiem, dopiero po 18 urodzinach udało mi się go kupić. W życiu nie wydawałam pieniędzy z taką radością. :D 

Zawsze miałam nadzieję, że zwiedzę chociaż kawałek świata, bo całego to chyba nie dam rady, za dużo do zobaczenia. W te wakacje uda mi się zobaczyć Chorwację, gdyż jadę tam już za dwa tygodnie. Nie wspominałam o tym wcześniej, bo nie byłam aż tak do końca pewna, ale teraz po załatwieniu ostatnich spraw, muszę tylko zrobić listę co ze sobą tam zabrać. Wybieram się do miejscowości Poreč jest to miasto położone na półwyspie Istria.

 Świnoujście - 25 maj 2014r.

To jeszcze nie koniec planów na te wakacje, po wypoczynku w Chorwacji zostaję u wujostwa, które mieszka w Niemczech, a dokładnie to w Bawarii, także uda mi się jeszcze zobaczyć dużo więcej. Naprawdę chciałabym już tam jechać nawet teraz. :D To zawsze moja kuzynka Jessica przyjeżdżała do mnie i tym razem to ja jadę do niej.

Postaram się na bieżąco wszystko tutaj wstawiać, gdyż to również będzie dla mnie pamiątka. Chyba czas zacząć odliczanie do wyjazdu. :)

Kraków - 28 kwietnia 2015r.

A Wy gdzie wyjeżdżacie w tym roku ? A może już tam jesteście lub właśnie wróciliście ?

24 komentarze:

  1. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo rzadko gdziekolwiek wyjeżdżam :/
    Może to z racji tego że nie mam wielu krewnych :(
    Zawsze chciałam zwiedzać świat ^^
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Kraków, też się na pewno wybiorę na parę dni.

    >> beauty bevst <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie nie mam jeszcze sprecyzowanych planów. Przyjechałam na wakacje do Polski, więc postaram się pozwiedzać jakieś miasta w okolicy. Na pewno pod koniec lipca wybieram się do Torunia :D zazdroszczę Chorwacji. Tam jest tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może ja też będę w Poreciu :D Ale jeszcze nie wiem, bo nic nie mam zarezerwowanego, ciągle szukam :D Ale raczej na pewno będę na Istrii :p

    OdpowiedzUsuń
  6. no to super, że tak ci się układa
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wyjazdów ;) Ja jadę tylko nad Polskie morze :D

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :)
    Ja wybieram się równo za tydzień do Francji, na Lazurowe Wybrzeże. Chorwację bardzo polecam, ponieważ jest naprawdę pięknym krajem :) Miejsca, które na pewno trzeba tam odwiedzić do zdecydowanie Pletvicke Jeziora, wodospady Krka i stolica Chorwacji. Pozdrawiam i miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wyjeżdżam na Węgry, daty dokładnej jeszcze nie ustaliłam :)
    zazdroszczę Ci tego że pojedziesz do Chorwacji, ale ja może tam pojadę w przyszłym roku :)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam do mnie, zachęcam do komentowania
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze, że Twoje plany dojdą do skutku :)
    Na pewno będziesz się świetnie bawić :)
    Niezapomnianych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że spełniasz swoje marzenia:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę Ci tej Chorwacji, ja w tym roku niestety wybieram się tylko nad polskie morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanych wyjazdów. Ja spędzam wakacje w domu. Dopiero po wakacjach mam zaplanowane wycieczki do kilku większych miast w Polsce.
    Truth of Thunder - Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupienie czegoś za zebraną kasę i to dość ciężko , naprawdę cieszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że będziesz miała bardzo ciekawe wakacje :D Ja swoje spędzam w domu, ale też nie zamierzam się nudzić :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wakacje zapowiadają się intensywnie i nadzwyczaj ciekawe!! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam, wakacje spędzam w pracy :):)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero we wrześniu się wakacjuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam wczoraj nad morzem w Międzyzdrojach i się ostro spalilam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie wróciłam z Mazur! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że zwiedzisz inny kraj :) Ja w tym roku wybieram się nad Bałtyk, ale to dopiero w sierpniu :)

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego popytu w Chorwacji ;) po przyjeździe opowiesz nam jak było ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. My też w tym roku udajemy się do Chorwacji, ale dopiero pod koniec sierpnia. Już się nie mogę doczekać! nawet mi się to dziś śniło :D a we wrześniu do Czech na parę dni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. udanych wakacji :)
    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.