wtorek, 7 lipca 2015

przejażdżka rowerowa

Cześć!
Wczoraj razem z mamą wybrałyśmy się na przejażdżkę rowerową, gdyż po nocnej burzy powietrze było niezwykle rześkie, aż chciało się gdzieś pojechać albo pospacerować. Takiej burzy dawno nie było, kiedy spoglądałam na pioruny przez okno to w pewnym momencie aż odskoczyłam od okna przerażona taki wielki piorun gdzieś walnął. Nie boje się burzy ale wtedy się przeraziłam. Wracając do tematu to pojechałyśmy nad jeziorko, ale takie piękne jezioro, gdzie widać dno, a do niego jest prawie 4 metry, woda jest tak przejrzysta i czysta. Znajdują się tam dzikie plaże i trzeba uważać pływając, tyle teraz tych wypadków przez nieuwagę. Kiedyś o tej kładce wiedzieli tylko nieliczni, a teraz w godzinach największego słońca jest tam strasznie tłoczno, dlatego nie jeżdżę tam tak często jak bym chciała, dobrze chociaż, że znam jeszcze kilka takich miejsc do kąpieli w obrębie tego jeziora. *.*

Wy też macie koło siebie takie malownicze miejsca jak moje ? :) 


26 komentarzy:

  1. ja mam, ale ich jeszcze nie zwiedzałam z perspektywy roweru, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie burze czekają dziś w nocy i jutro lubię je oglądać, świetne miejsce na pewno musi być tam pięknie :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeździć na rowerze! *o*
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam w sumie nad samym morzem i koło siebie mam same zatłoczone plaże, aż nie chce się jechać..
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też sobie ostatnio trochę pojeździłam ;D Pomimo tego, że nie powinnam, bo jeszcze mam szwy. Cudny widok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja muszę przebyć spory kawałek, żeby znaleźć się w takim ładnym miejscu. I boję się burzy. Cholernie.

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie byłam na rowerze w tym roku chyba że zaliczamy do tego mały wypad z bratem do sklepu :) Muszę jak wrócę z nad morze jechać z tatą na wyprawę może uda mi się odkryć jakieś fajne miejsce jak to twoje. Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie odkryłam takiego miejsca :( Ale mam nadzieję to zmienić :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tam pięknie
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I wish to be somewhere by the water right now :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię jeździć na rowerze, ale nie mam tak pięknego miejsca jak ty, szkoda :/

    obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiałabym się wybrać na taką przejażdżkę :)
    Ja co prawda niby mieszkam na wsi i to do tego położonej na mazurach, ale wyjątkowo brzydkiej, nie ma tu takich widoków ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, mamy mamy... ja nawet dwa. Piękne zdjęcie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszą część kolekcji Gabriel Data summer 2015.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  14. Też obok siebie mam trochę lasów, a to jeziorko wygląda bardzo ładnie! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są wycieczki rowerowe, można wtedy odkryć naprawdę ładne miejsca blisko nas :) czasami przejeżdżamy szybko samochodem, nawet nie skupiając się na ładnej okolicy, a rowerem można być bliżej tych widoków i przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu! jak tam pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszkam w mieście, więc do jakichkolwiek malowniczych miejsc nie mam dostępu (no chyba że do miejskiej plaży). A jeziora uwielbiam, mam nawet jedno swoje - graniczy w moją działką na Mazurach :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham burze! :) A dawno u mnie, nie było.
    Ja mieszkam nad morzem, więc też jest dośc malowniczo :P
    Obserwuję!
    KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w okolicy takich pięknych miejsc nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ostatnio zrobiłam sobie z mamą wycieczkę rowerową :3 Piękne masz to miejsce, u mnie jest podobne, ale woda znacznie brudniejsza, do kąpieli się nie nadaje, ale do opalania - jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba też muszę wybrać się na jakąś wycieczkę rowerową.. Niestety nie mam blisko takich pięknych miejsc jak Ty. ; <

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne miejsce, u mnie w mieście ciężko takie znaleźć, ale mam działkę nad jeziorem, wiec nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rowerowe przejażdżki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny widok, u mnie są same pola i lasy, też ładnie, ale to nie to samo.. ;/

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny widok, u mnie w okolicy takich nie ma.

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wycieczki rowerowe! Kiedy mogę podziwiać piękne otoczenie, którego tak naprawdę nigdy nie zauważyłam... Szczególnie dobra wydaje sie alternatywa aktywnego spędzania czasu, na świeżym powietrzu!
    Pozdrawiam i zapraszam:

    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.