niedziela, 12 lipca 2015

spontaniczny grill

Cześć!
Sobota minęła mi bardzo przyjemnie w wyśmienitym towarzystwie. Razem z przyjaciółką rowerami wybrałyśmy się do naszych znajomych. Mieszkają w innej miejscowości i dzięki ścieżce rowerowej można bezpiecznie tam dotrzeć, trasa jest naprawdę piękna, kiedyś Wam ją pokaże, bo wczorajsze zdjęcia mi nie wyszły, za bardzo świeciło słońce. Myślałam, że w żartach mówią, że już rozpalają grilla, ale to nie były żarty i w rezultacie na miejscu okazało się, że to prawda. Wszystko wyszło w sumie bardzo spontanicznie i pewnie, gdybyśmy miały się umawiać to do tej pory byśmy się nie widziały. :D Oby więcej takich spontanicznych wyjazdów, może tym razem spotkamy się u mnie na ognisku.

Dzisiaj niestety nie jest zbyt  ładnie, rozpadał się deszcz. Zdążyłyśmy z siostrami nazbierać porzeczek i czereśni, i dalsze siedzenie na zewnątrz nie miało sensu. Teraz siedzę w domu i nadrabiam blogowe zaległości, bo trochę się ich uzbierało.
Jak Wam mija weekend ?

trochę nam się przypiekły, tak to jest jak się ludzie zagadają :D

przypałowe zdjęcia muszą być !

34 komentarze:

  1. U mnie nie da się zorganizować nic spontanicznie, bo jakoś nigdy nie możemy się zgrać. Wakacje mijają dobrze. ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania są najlepsze ;) Oby było ich więcej ;D A zdjęcia wyszły pięknie ;*

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzło miło patrzy sie na takie zdjecia:)
    Ja również zbieralam dzis porzeczki!
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spontaniczne spotkania są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania są najlepsze!

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku :) A ja dzisiaj miałam grilla ;)

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. spontaniczne grile najlepsze :D
    a przypalowe fotki najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Weekend minal wyjatkowo spokojnie^^ Swietne zdjecia!

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spontaniczne wypady są najlepsze, cieszę się, że dobrze się bawiłaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam letnie grillowanie! :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że miło spędziłaś czas :)
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam :( Nominowałam ci do LBA :) Zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  12. Oj, zapachu grilla to ja nie lubię... dlatego nie przepadam i za całością imprezy :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Również lubię takie spontaniczne spotkania :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. przypałowe (jak i przypalone kiełbaski xd) najlepsze :D

    Pozdrawiam i miłego tygodnia ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. wcale nie przypałowe :D widać, że dobrze się bawiliście i o to chodzi :3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj wyprawa rowerowa z chęcią wybrałabym się na taką! :) Świetne zdjęcia, dobrze, że macie dystans do siebie, genialne! aż miło się patrzy :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać ,że miło ci minął weekend no i świetne zdj :D

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, pozytywne zdjęcia! :D Widać że świetnie się bawiłyście :))
    Aż mam ochotę zrobić sobie takiego grilla ;)
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogniska są zawsze najlepsze, świetna zabawa gwarantowana! :)

    Monika Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam grille i ogniska, bardzo swojsko się wtedy robi. co na zdjęciach widać :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam grille!
    Mi weekend minął dobrze.
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłaś mi wielką ochotę na grilla, uwielbiam wszystko co jest z grilla !
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również jadłam tego dnia grilla haha :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. grille są super! ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wypady spontaniczne są naprawdę najlepsze :D a jeszcze z przyjaciółmi to już na maxa ^^

    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. pozytywne fotki :) ale mam chęć na grilla! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie spontaniczne pomysły są najlepsze :D świetne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Koktajl smakowicie wygląda ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.