wtorek, 25 sierpnia 2015

już w domu

Cześć!
Wczoraj wróciłam z Niemiec do domu, nie było mnie prawie miesiąc. Na początku nie mogłam się przyzwyczaić, ale dzisiaj już jest lepiej. Wstępnie załatwiłam już kilka spraw i nawet kupiłam kilka rzeczy do szkoły, bo w końcu musiałam to zrobić. W domu rozgardiasz z powodu remontu, jak dla mnie mógłby już się skończyć, bo tego pyłu mam już dość. Doszły mi z tego powodu nowe obowiązki, dlatego nie mam czasu na siedzenie przy komputerze.

Opowiadajcie co tam u Was ? :)

 

17 komentarzy:

  1. ...i trzeba wrócić na ziemię. :p to takie przykre. nie lubię kiedy lato się kończy, mimo, że studia zaczynam od października.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jakieś remonty od dwóch czy trzech tygodni, więc dobrze wiem, o czym mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie że w końcu wróciłaś :* U mnie teraz normalnie :) Niedługo koniec wakacji a ja siedzę w domku :3 Pozdrawiam cieplutko <3
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety marzę o wyjeździe, ale to pozostaje tylko marzeniem :c
    Może wspólna obserwacja? :) http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś ;) w ogóle fajne zdjęcie, super ten widok za Tobą!
    Wiem jak to jest podczas remontu, czasem nie do wytrzymania :(
    Nawet nie ma jak posprzątać bo za chwilę i tak jest syf..
    Ale dasz radę, haha :D

    Dzięki za milutki komentarz u mnie.
    To wiele dla mnie znaczy i jest naprawdę ogromną motywacją!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY BLOG ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzalam wszystkie zdjęcia jakie dodałaś z Niemiec. Naprawdę przepiękne widoki! Będę się starała, żeby w najlbliże lata zwiedzić te okolice! pozdrawiam :*
    easymerry(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tak długim wyjeździe na pewno ciężko przyzwyczaić się do codzienności. Ja próbuje korzystać z tych ostatnich dni wolności i w weekend zwiedzam Kraków. :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przez ostatnie dwa tygodnia pracowałam, teraz staram się przyzwyczaić do wczesnego wstawania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się spędzać ostatnie dni wakacji z przyjaciółmi :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też muszę się w końcu wybrać na zakupy szkolne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powroty do domu zawsze są pełne rozgardiaszu, ale pomału człowiek się przyzwyczaja :) Miesiąc w Niemczech? :) Opowiadaj jak było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednich postach jest dokładna relacja. :D

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia!
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.