niedziela, 30 sierpnia 2015

pamiątki z wakacji

Cześć!
Nie mam za wiele czasu na przesiadywanie przed komputerem, bo remont dobiega końca i jest mnóstwo do zrobienia. Dzisiaj będziemy malować ściany, z całego tego bałaganu właśnie tej czynności nie lubię najbardziej. Jednak cieszy mnie, że w końcu salon będzie gotowy, w końcu zabiorą z mojego pokoju resztę rzeczy. 

Chciałabym Wam pokazać co przywiozłam sobie z wakacji. Nie lubię zastawiać się figurkami, kubkami i innymi tego typu rzeczami, które się potem kurzą i trzeba je sprzątać co chwilę, dlatego kupuję pocztówki. Małe, zgrabne i proste w utrzymaniu! Tym razem kupiłam ich mnóstwo, z każdego miejsca, w którym byłam. Teraz dopiero widać jak wiele zwiedziłam.
Kolekcjonujecie pocztówki ? Może chcielibyście zobaczyć moją kolekcje ? :)


32 komentarze:

  1. Ja zbieram tylko te pocztówki, które dostaję od innych, ale z każdych wakacji przywożę jakąś pamiątkę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztówki, które dostaję od innych mam oddzielone, żeby mi się nie pomieszały. :)

      Usuń
  2. kiedyś zbierałam pocztówki, teraz już jakoś mnie to nie 'kręci' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wiele pocztówek z dawnych lat jak zwiedzałam różne miejsca. Teraz niestety pracuję i mam na to coraz mniej czasu.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wróciłam do zbierania pocztówek :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Ja tez nie lubie figurek a ni nic z tych rzeczy, bo nie lubię potem tego sprzątać. :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez zbieram pocztówki, mam już ich sporo :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też kolekcjonuję pocztówki :)

    Pozdrawiam i cudownej niedzieli ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaż kolekcję :) Tobie przynajmniej się remont kończy a mi się zacznie pod koniec września ;/ Tylko, że ja będę mieć cały dom remontowany ;-;

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupuję mnóstwo kartek, a potem je wysyłam ;) Jestem postcrosserem ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też kiedyś kolekcjonowałam pocztówki :)

    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie zbieram pocztówek, ale może kiedyś zacznę, kto wie :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zbieram pocztówki :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie pocztówki to świetna pamiątka!
    Ja raczej nie zbieram pocztówek, ale staram się z każdego wyjazdu przywieść choć jedną ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcie. ja niestety nie zbieram, ale wiele moich znajomych to robi i efekty są świetne

    pozdrawiam gorąco i zapraszam na mojego bloga http://creativetypehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz rację, pocztówki są mniej inwazyjne od tych wszystkich kurzących się figurek! zazdroszczę wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam osobne pudełko na to, co przywożę z różnych wycieczek, a większość z tego to właśnie pocztówki :) To najlepsza pamiątka zaraz po zdjęciach, które się samemu zrobiło ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś zbierałam pocztówki, jednak z czasem przestałam... Nie wiem czemu.

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w domu też mieliśmy niewielki remont, który przedłużył się na całe tygodnie, ale na szczęście w miniony weekend wszystko się skończyło, ale sprzątania była masa, więc wiem, co masz na myśli.
    A pocztówki to całkiem fajna sprawa, przywołują wiele wspomnień! Z chęcią zobaczyłabym Twoją kolekcję :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne pocztówki :3
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki, też kiedyś zbierałam :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zbieram pocztówki, mam ich z 300 - również z postcrossingu! ;)
    Dzięki za komentarz u mnie, to ogromna motywacja ;)
    Obserwuję Cię.
    Zapraszam na nowy post ▶ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. przypominasz mi Emmę Roberts :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja głównie zbieram magnesy ale pocztówek mam całą szufladę :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/,

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, kiedy ja ostatni raz dostał kartkę...

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kiedyś kolekcjonowałam pocztówki, ale już tego nie robię. Dla mnie najlepszą pamiątką jest coś co będę mogła używać - jakich ciuch, breloczek ew jakiś obrazek czy biżuteria. Kiedyś kupowałam pełno niepotrzebnych 'gadżetów' i teraz nie mam gdzie tego trzymać :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym zobaczyła całą kolekcję, gdyż jestem maniakiem :p i tez przywożę sobie pocztówki z każdego odwiedzonego miejsca :D zazwyczaj nie tylko sobie, ale też moim penpalom. Kocham to! i rzeczywiście jest to fajna pamiątka pokazująca, ile zwiedziliśmy i nie zajmują dużo miejsca oraz nie zbierają kurzu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.