niedziela, 9 sierpnia 2015

powrót do rzeczywistości

Cześć!
Jak to mówią wszystko co dobre szybko sie kończy. Wczoraj wróciłam ze słonecznej Chorwacji i mimo, że trochę wymęczyły mnie ciągłe upały to chciałabym znowu tam pojechać. :D Byliśmy w bardzo pięknym miejscu, co prawda nasze domki nie były w mieście tylko na takim półwyspie. Skaliste plaże zrobiły na mnie ogromne wrażenie, tylko trzeba było uważać na jeżowce, na które i tak stanęłam, ale cale szczęście kolec wbił mi sie lekko w palca to szybko go usunęłam.

Wrzucam kilka zdjęć z podroży. Jechaliśmy przez piękną Austrię i Słowenię. Mnóstwo gór i co kawałek tunel pod górami. Te krótsze mnie tak nie przerażały jak jeden 8 km, juz przy końcu tego tunelu miałam nieprzyjemne uczucie. 


11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! miałam jechać do Chorwacji w tym roku, ale wypadło na Międzyzdroje :) czekam na zdjęcia z Chorwacji!

    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki! jeszcze tylko niecałe 2 tygodnie i też będę śmigać tą trasą na wakacje <3
    a jeżowiec Ci się wbił mimo obuwia ochronnego? :o czy pływałaś bez? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plywalam z obuwiem ochronnym, ale podeszwa byla za cienka :)

      Usuń
  4. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że w te wakacje masa ludzi decyduje się na tę Chorwację. Oj Austria jest piękna i nawet zazdroszczę Ci tego, że przez nią przejeżdżałaś. I te tunele! Chociaż 8 kilometrów to już trochę dużo :/ piękne zdjęcia, widoki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne fotki :)Ja też już parę razy byłam na Chorwacji :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki z pewnością były świetne, wierzę na słowo. A zresztą, dowód na zdjęciach. Cieszę się, że miałaś udany wyjazd :)

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę. Marzy mi się Chorwacja :)

    Zapraszam do siebie kejlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym chciała pojechać kiedyś do Chorwacji.. :)
    A z tymi tunelami to nie dziwię się, że miałaś takie dziwne uczucia, też bym się bała :) Ostatnio zwiedzałam na wycieczce jakieś podziemia i też ciągle się bałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki! Ja uwielbiam tunele :) Co prawda nie widać wtedy takich swoistych krajobrazów, ale ta tajemniczość i przestrach skłaniają mnie ku sobie. To szczęście, że nic poważnego Ci się nie stało w tym nieprzyjemnym wypadku z jeżozwierzem! Domki poza miastem to też atrakcja :) Przynajmniej nie przeszkadzał Ci zgiełk i mogłaś naprawdę wypocząć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.