sobota, 15 sierpnia 2015

Schlögener Schlinge, Austria

Cześć!
Mam Wam tyle do pokazania, ze nie wiem kiedy nadgonię te zaległości. Karta pamięci pęka w szwach od nadmiaru zdjęć. Po powrocie koniecznie musze wywołać zdjęcia, bo aż szkoda chować takie widoki na dysku. Juz wczoraj miałam wrzucić ten post, ale wróciłam późno do domu z kolejnej wycieczki, o ktorej post juz niebawem.

Miejsce, w którym byłam niedawno, jak juz widzicie w tytule posta znajduje sie w Austrii, piękny kraj z tak odmiennym wyglądem krajobrazowym. Domy sa takie ciekawe, a na każdym balkonie mnóstwo kwiatów. Przed wyprawa na punkt widokowy, z którego widać Dunaj zajechaliśmy na kurczaka. Lokal znajduje sie przy samej granicy z Austria, a jedzenie jest przepyszne.  
Prosiliście mnie o większy format zdjęć, wiec wystarczy kliknąć na zdjęcie i sie powiększy. :) 
 
 tak wyglada restauracja
dunaj zakreca w tym miejscu o 180°

 
 Prawda, że piękny widok ?
 

22 komentarze:

  1. Rzeczywiście, widoki są przepiękne! Zachwyciłam się :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia,piękne widoki! Świetny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  3. oj prawda, piękny widok ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post, have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, że piękny widok! haha :D Ślicznie tam, zazdroszczę:)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że byłaś w Austrii :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny widok ;)
    Mój Blog – klik!
    Jeśli masz ochotę prosiłabym o kliknięcie w banner! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie widoki! Też chciałabym tak wyjechać!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! O rajciu :o.
    Piękne widoczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz kolejny zachwycam się u Ciebie tymi cudnymi krajobrazami.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, przepięknie tam! rewelacyjne widoki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki wspaniały widok! Coś cudownego! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał cudowne widoki :D Mam nadzieję, że za rok uda mi się wybrać do Austrii, albo Szwajcarii :3

    Zapraszam do mnie, potrzebuję pytań do Q&A http://studiaedynburgh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widok mega klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Austrię! W okolicach Brennera jestem przynajmniej dwa razy w roku, cudowny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne widoki, jestem zachwycona! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, jak pięknie! Zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.