czwartek, 24 września 2015

Mój pierwszy raz

Cześć!
Zrobiłam dzisiaj coś co planowałam jeszcze dużo przed 18-tymi urodzinami, a mianowicie oddanie krwi. Można to robić dopiero po ukończeniu pełnoletności, a ponieważ w szkole miałam dużo obowiązków, potem przyszły wakacje i moje plany musiałam przesunąć w czasie. Mimo opóźnienia udało się! Zostałam Honorowym Dawcą Krwi i jest mi z tego powodu niezwykle miło.

Oddanie krwi nic nas nie kosztuje, a może uratować komuś życie i myślę, że życie z taką świadomością powinno dla nas wiele znaczyć, bo w każdej chwili być może to my będziemy potrzebowali pomocy. To był mój pierwszy raz, więc i pytań miałam mnóstwo, ale Panie wszystko i wytłumaczyły i były tak miłe, że cała wizyta przebiegła bardzo miło i szybko. Także kolejna wizyta za trzy miesiące, a Was kochani zachęcam do oddawania krwi!  Zawsze możecie iść tam z kimś znajomym, tak jak ja poszłam z koleżanką, we dwójkę raźniej, a do tego na osłodę i nabranie sił dostaje się czekoladę. :)



26 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mogę oddawać krwi, bo choroba na całe życie przeszkadza :(

    Zapraszam - tutaj mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oddawałam krwi, przez operację byłam
    ciągle kłuta i nabawiłam się wstrętu do igły w pobliżu mojej żyły :(
    to co robisz jest naprawdę super!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddać krew to szlachetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, ja myślałam o tym wieeeelee razy ale się kurczę cykam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna idea. Ale jest jedno 'ale' - nie można za bardzo się w to wciągnąć. Jeśli krew oddaje się regularnie, np. co pół roku, po kilku latach organizm zacznie produkować jej zbyt duże ilości, co skutkuje problemami zdrowotnymi na starość. Wiem, czepiam się, ale mój chłopak tak się tego faktu przestraszył, że w ogóle przestał oddawać, czyli coś w tym musi być (ale może jest strachliwy...) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to nie przeszkadza, zawsze się mówi nie rób tego, bo... nie rób tego, bo... Jak miałabym się wszystkim przejmować to nic bym nie zrobiła. :) Może jeszcze Twój chłopak zmieni zdanie. :)

      Usuń
  6. Szlachetnie♡ świetnie ze się zdecydowałaś na to :)
    Ja nie mogę oddawać krwi bo jak próbowałam to zasłabłam.

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To wspaniale, że zamierzasz jeszcze częściej oddawać krew :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam kiedyś iść oddać, ale się zebrać nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. czyn godny, super sprawa, bardzo podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo szlachetnie z twojej strony. Ja musiałabym się zastanowić choć zawsze staram sir robić coś dobrego dla innych. Zawsze przy pobieraniu krwi u lekarza robi mi sie slabo i mam zdolnosc do mdlenia xd wiec musze pozniej odczekac 15 min na fotelu . Gdy ukoncze 18-stke , bardzo bym chciala s taki sposob uratowac komus zycie . Fajnie , ze przez twoj post wiecej ludzj dowidzialo sie o takich akcjach(w tym ja)

    Serdecznie dziekuje za komentarze na moim blogu i zapraszam do dalszego sledzenia bloga. Piszesz na prawde ciekawie ! ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko skoncze 18 lat to oddam krew :)
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawi piszesz <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam w planach po 18 oddać krew. To miły gest, nic nie kosztuje a może uratować komuś zycie :) A nasza krew chwila moment i się 'zregeneruje' haha
    Pozdriowionka, ciekawy i ważny post!
    Zapraszam na mój BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś bardzo kochana oddając swoją krew potrzebującym. jest to bardzo szlachetny cel. :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo dobre serduszko :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Cię :) Fajnie, że są tacy ludzie, którzy potrafią pomóc innym :) Ja, jak będę pełnoletnia, też oddam krew :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Za 4 lata też oddam krew :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od jakiegoś czasu zastanawiam się nad oddaniem krwi :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie że oddałaś krew! Ja bardzo bym chciała, ale nie mogę, ze względu na to że mam bardzo złe badania i jestem chora, moja krew niestety się nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę! Ja też zawsze chciałam pomóc, a nie mogę... wg BMI mam niedowagę (choć wcale tak nie wyglądam :D) i nie mogą jej ode mnie pobrać :( ale za to mogę zostać dawcą szpiku i to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.