niedziela, 20 września 2015

nowe chęci

Cześć!
Nareszcie coś u mnie ruszyło! W mojej głowie pojawiło się mnóstwo pomysłów, chęci powróciły i nawet dzisiejszy deszcz mi nie przeszkadza. Mam zamiar dokończyć wszystko to co zaczęłam X czasu temu. W poprzednie dni też nie próżnowałam, miałam mnóstwo zajęć. Byłam na wykopkach i nawet wybrałam się na grzyby, niestety w lesie jest strasznie sucho i nic nie znalazłam, ale skoro pada deszcz to może w końcu coś urośnie. Takie wyprawy do lasu są bardzo relaksujące.

Zaczęłam oglądać nową dramę, jest naprawdę świetna i na pewno jak już ją skończę to napiszę o niej co nie co. Póki mam czas popołudniami muszę z tego skorzystać, bo jak wrócę do szkoły to koniec lenistwa, trzeba się wziąć od razu do roboty. 
Co tam u Was ? 



Nawet nie czuję że dzisiaj niedziela, bo zazwyczaj jest strasznie nudno.

21 komentarzy:

  1. Zawsze musi byc czas, w którym jest gorzej jeśli chodzi o pomysły, bo po nim następuje ten lepszy okres :) Ja na razie mam wolne od szkoły, przez przeziębienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, też bym poszła do lasu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybów nie lubię, ale spacery po lesie to coś co kocham ♥ Więc chyba trzeba się w końcu wybrać na takie małe "grzybobranie" ;) życzę udanej niedzieli!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. We mnie ostatnio też sporo zapału i chęci, obyśmy zrealizowały swoje plany :) Na grzyby nie chodzę, ponieważ się na nich nie znam, ale lubię spacery i zapach lasu po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że masz chęci. U mnie znośnie, ale muszę się wziąć za naukę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez lubie takie spacery po lesie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :D Uwielbiam spacery po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie ogladalam zadnej dramy :( jakie polecasz?
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, promieniejesz :) Jak widać motywacja służy ludziom i nakłada na ich usta ciepły uśmiech :) Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nic nie znalazłam, oprócz jednego
    grzyba jak chodziłam po lesie, ale nazbierałam
    za to jeżyn ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spacery, po lesie również! Wbrew pozorom takie małe coś, a bardzo pomaga :)
    Udanego tygodnia!

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  12. to powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chęci mam od groma, tylko czasu za mało... nie chce się ktoś podzielić swoją dobą?
    a do lasu to i ja bym się wybrała... a po grzybobraniu taka jajecznica na kurkach, ah <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje wpisy są takie realistyczne, wzięte z życia <3 Grzyby to dobry pomysł na zabicie czasu ale nie tylko.... Kiedyś jak byłam młodsza to bardzo dużo chodziłam na grzyby, teraz niestety nie mam na to czasu, studia za pasem... Zapraszam do mnie na bloga

    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! Czekam na kolejne posty ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie duuużo weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam chodzić po lesie jak byłam młodsza to prawie codziennie chodziłam z tatą :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Las bardzo relaksuje, zgadzam się :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Duzo wyeny dla Ciebie kochana ! :*

    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam! U mnie dużo motywacji !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.