środa, 16 września 2015

senna

Cześć!
Od początku tygodnia codziennie mam dokładnie taki sam dzień czyli wstawanie, praktyki, powrót do domu, obiad, chwila dla siebie i jak jest już godzina 20, oczy mi się same zamykają. Dostajemy tyle zajęć, że po powrocie do domu marzę tylko o tym, aby się położyć. Dzięki temu moja aktywność na wszelakich portalach społecznościowych osiąga poziom minimalny. Czekam już tylko na piątek, aby zakończyć moją karierę w tej instytucji, obym nie musiała tam wracać. :D

Dzisiaj sobie uświadomiłam, że trudno będzie mi wrócić do codziennego życia szkolnego, teraz mam labę i nie muszę się uczyć, a później powrócą obowiązki. Pewnie pierwszy tydzień będzie najgorszy. 
Co tam u Was ? 

Taki piękny poranek ostatnio był, a ja musiałam jechać na praktyki. :(


29 komentarzy:

  1. Ja już po swoich praktyczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak źle Cię traktują na praktykach, że narzekasz? :) Jeszcze będziesz chciała tam wrócić :P Ja zaczynam w listopadzie i wyjeżdżam na 3 tygodnie do Niemiec ze szkolnego projektu :) Już nie mogę się doczekać!
    Ps: Kochana, co z listami? Doszedł Ci mój ostatni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwie się, też bym marzyła tylko o tym by się położyć;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajęcia zajęciami, ale zbliżająca się jesień też robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, szkoła, praca, praktyki wszystko to nas wykańcza do tego dochodzi chłopak/mąż później dzieci i od tego wszystkiego my piękne istoty dostajemy tak wcześnie siwych włosów i zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne poranne niebo! Ja miałam praktyki jednego roku w lutym, drugiego w maju, zdziwiona jestem, że od razu po wakacjach kazali Wam harować. Ale pamiętam, że wolałam praktyki od chodzenia na lekcje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jaki prześliczny widok! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ogrom nauki, w przyszłym tygodniu 3 sprawdziany - z 3 rozszerzonych przedmiotów :<

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  10. Po wakacjach chyba zawsze tak jest, że ten pierwszy okres w których zwala się nam na głowę pełno obowiązków jest najtrudniejszy i nic dziwnego, że człowiek chodzi jak niewyspane zombie. Mi na szczęście zostały jeszcze dwa tygodnie odpoczynku, zanim sama wpadnę w taki stan.
    Zbieraj siły, powodzenia! Ogólnie fajny blog i mam zamiar zaglądac na niego częściej ;)
    Zapraszam również do mnie:

    www.faiithfully.blogspot.com

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że gdy ja w technikum miałam miesiąc praktyk, to wyglądał on dokładnie tak samo jak Twój. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your blog! The sunset picture is really nice!
    http://isafashionebella.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  13. Dasz radę! A niebo piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam jeszcze chwilkę wakacji, więc mogę sobie pozwolić na zróżnicowane dni :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację - pierwszy tydzień najgorszy. I to we wszystkim. Ja od października wracam na uczelnię. Już czuję, że będzie ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno dasz sobie świetnie radę :)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne niebo *.*
    Nigdy nie miałam praktyk bo byłam w liceum,
    ______________________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie jest łatwo gdy po dłuższej przerwie nagle wraca się do obowiązków! :)
    śliczne zdjęcie :)
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem cięzko się przestawić, ale człowiek może zrobić wszystko :) wierzę w Ciebie :)

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście mam jeszcze tydzień laby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję że dasz sobie świetnie radę w szkole :D
    U mnie jet w porządku, jednak liceum to już nie to samo co wcześniej, tu na prawdę trzeba się wiele uczyć ;/
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Musisz to przetrwać, ja również czasu na nic nie mam :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dłuższe przerwy potrafią nieźle wybić z rytmu :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety domyślam się, że ciężko będzie Ci się przestawić na normalne obowiązki szkolne, ale dasz radę !! :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoła jest mega męcząca i na przyjemności brakuje czasu :(
    Piękne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja codziennie żeby się ze wszystkim wyrobić siedzę do nocy, a rano ostatkami sił wstaje z łóżka, a to dopiero początek roku. Myślę, że jakoś musimy znaleźć siły żeby przetrwać ten rok szkolny. :))

    pozdrawiam!
    messsy-head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.