niedziela, 6 września 2015

sobotni spacer

Cześć!
Jestem na nogach już od 8, niestety moja kuzynka musiała wracać do domu i byłam się pożegnać. Spędziłyśmy razem miesiąc i trudno było się rozstać, ale pocieszam się, że niedługo znowu przyjedzie. :) Z racji, że pada deszcz będę musiała zostać w domu i chyba wezmę się za generalne porządki w pokoju, bo ostatnio nie miałam za bardzo na to czasu. Dzięki praktykom, które zaczynam od jutra mam cały miesiąc wolnego od szkoły, co przełoży się na szybkie zdobywanie ocen po powrocie, będzie ciężko.

Wczoraj korzystając z ładnej pogody wybrałam się z kuzynką na obiecane zwiedzanie pobliskiego zamku. Naszym głównym celem była wieża widokowa, z której widać okolicę i jezioro znajdujące się za zamkiem. Ze względu na zły stan zamku nie będę go tutaj pokazywać, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła pochwalić się zdjęciami z odbudowanego zamku. Szkoda, że tak piękne zabytki niszczeją.
Jak spędziliście weekend ?


20 komentarzy:

  1. W sobotę się nudziłam, a dzisiaj mam na odwrót. Prace domowe na ostatnią chwilę...
    Piękne zdjęcie. :) Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post . Szkoda , że tylko jedna fotka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy wyczekiwany weekend od 2 miesięcy..:) i jak zwykle mija szybko.
    Pozdrawiam, byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie narzekałam na brak zajeć w sobotę :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam w weekend nigdy się nie nudzę, zawsze mam pełno roboty ;o :):0

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie narzekam na brak zajęć w weekendy :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że nie tylko ja mam taki dobry kontakt z kuzynką :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ładne widoki, ale niestety mam lęk wysokości i odpadają te wszystkie widokowe wieże :(

    >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ze nie ma więcej zdjęć :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. U nas nie było ładnej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak spokojnie w domku, trzeba odpocząć przed ciężkim tygodniem.. ah. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie od drugiego września pogoda jest okropna ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, żę nie chcesz nam pokazać tego zamku ;(
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, gorsza pogoda zdecydowanie zachęca do porządków, też zwykle wtedy się tym zajmuję. :) Fajnie że praktyki masz tak na początku roku szkolnego, ja zwykle miałam je w marcu lub kwietniu, jednak w tym roku ich nie mam :) Bardzo lubię odwiedzać takie zabytkowe miejsca, nawet gdy nie wyglądają perfekcyjnie, czy nie są świeżo odbudowane, to i tak mają w sobie to coś, co zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ze poszlas z kuzynka na taki spacer :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja w sobotę, się własnie nie nudzilam i cały czas miałam coś do roboty :)

    Dziękuje za komentarz! Każdy kolejny komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego tygodnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  17. a zdjęcia widoków z wieży masz? :) ja bym chętnie pooglądała, bez względu na stan zamku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny zamek!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.