wtorek, 1 września 2015

spodenki

Cześć!
Jak każdy już wie dzisiaj jest pierwszy dzień szkoły. Byłam na rozpoczęciu, pogadałam z dziewczynami i do domu. Jak dla mnie ten dzień nie jest wart opisywania, bo to raczej przykre, że wakacje się skończyły. Dzisiaj mam dla Was co innego.

Ostatnio dostałam od firmy Dresslink.com spodenki, o których marzyłam już od dawna, ot takie zwykłe szorty z podwyższonym stanem. Wszędzie były jakieś podarte, z ćwiekami czy z innymi różnościami do nich poprzyczepianymi. Są wykonane z z dobrego materiału, dobrze przylegają do ciała i najważniejsze nie uwierają. Nosi się je bardzo przyjemnie. Ogólnie polecam, :)
Podobają Wam się ?

bokserka- H&M / spodenki- Dresslink.com / balerinki - Pepco

14 komentarzy:

  1. Mnie też się podobają takie z wysokim stanem, nawet jeszcze wyższym. Tylko z jasnego dżinsu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog już obserwuję ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te spodenki, też lubię takie zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega są te spodenki, na pewno będą moje gdy uda mi się nawiązać z nimi współprace.
    poklikasz? http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/warszawa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubieńcem są zdecydowanie spodenki z wysokim stanem. :)
    Jednak posiadam je trochę dłuższe. ;>
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te spodenki :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię proste rzeczy - bez niepotrzebnych udziwnień czy jakiś dodatków. Ładny jeans :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie kupuję spodenek, tylko przerabiam je z jakiś długich, bo nie lubię płacić za kawałek szmatki zbyt dużo.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi właśnie dużo bardziej podobają się spodenki z wysokim stanem, ale bez tego wszystkiego jak ćwieki, zwykłe spodenki z podwyższonym stanem to jest coś, co najbardziej mi odpowiada! :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. simple look ja tak to nazywam
    :)
    uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda kobieta powinn mieć w swojej szafie fajne szorty, niezależnie od wieku. Pamiętam 1 września jak sama chodziłam do szkoły, ale to było wieki temu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.