czwartek, 3 września 2015

wschód

Cześć!
Kiedy zakładałam bloga miałam zamiar dodawać tutaj więcej zdjęć, które robię, ale z czasem stwierdziłam, że wolę pisać o codzienności, a takie posty jak dzisiejszy będę dodawać czasami. 

Wczoraj o świcie jeszcze przed szkołą wybrałam się z ciocią na wschód słońca i przedstawiam Wam efekty. Bardziej skupiłam się na pajęczynka, a nie na widokach. Pajęczynki "pozują" najlepiej i za każdym razem kiedy rano idę je fotografować wyglądają zupełnie inaczej, nie chodzi o kształt, bo to wiadomo, ale o kolory jakie wychodzą na zdjęciach. 
Podobają Wam się ? :)


20 komentarzy:

  1. Podziwiam, ja bym wolała spać :p ale widok super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są zachwycające :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !
    zdjecia sa cudowne !
    wydaje mi sie ze nadszedl moj czas na poranne zdjecia ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają, i to jak! :)
    Są wspaniałe.
    Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wschody słońca to coś pięknego ♥ najbardziej lubię kiedy niebo jest różowe

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjęcia w szczególności pajęczyny wyglądają fantastycznie o poranku ! Sama z chęcią wybrałabym się na wschód słońca ale za duży ze mnie leniuch żeby wcześnie wstać ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda, przeraża mnie wszystko, co związane jest z pająkami, ale muszę przyznać, że takie nici pajęczyn pięknie się prezentują :) Zdjęcia wyszły świetnie!

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej! Niesamowite! Ja już od roku planuję się wybrać na zdjęcia o wschodzie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdy ostatnio poszłam na wschód słońca z przyjaciółką miało być świetnie, a jedyne co zobaczyłyśmy to szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3200 i obiektyw Nikkor 18-105mm i używałam jeszcze obiektywu Helios 44M-4

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia. *.*
    Pozdrawiam. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te fotki więcej takich zdjęć :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.