czwartek, 8 października 2015

innaczej niż zwykle

Cześć!
Jak dobrze, że ten tydzień już się kończy, jakoś mi się strasznie dłużył. Do tego na zewnątrz jest zimno i jakoś nie mogę się przyzwyczaić, że to już koniec ciepła. Jest dopiero październik, a ja już chodzę w grubej i cieplutkiej kurtce, a co to będzie kiedy przyjdą prawdziwe mrozy, zamarznę chyba. 

Dzisiejszy szkolny dzień był inny niż zwykle, dlatego że razem z kołem PCK, do którego należę udałyśmy się do Domu Pomocy Społecznej. Chodzimy tam żeby pomoc w zajęciach z mieszkańcami, którzy potrzebują czasem nowego towarzystwa. Dzisiaj akurat graliśmy z nimi w różne gry. :) Naprawdę lubię tam chodzić, zwłaszcza, że niektóre Panie są dla nas tak miłe, że rozmawia się z nimi jak z własnymi babciami.




Co tam u Was ? Cieszycie się, że zaraz weekend ?
 

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak pomagacie innym :) Ja weekend mam od wczoraj, dokładnie od 11:10 :D

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend to mi już się zaczął. To jedno w tym semestrze lubię - na uczeni jestem tylko 3 dni, dzięki Bogu.
    Dobrze że na świecie są jeszcze tacy ludzie jak Ty. Pomoc tym, którzy jej potrzebują jest w tych czasach czymś naprawdę ważnym i czymś, co się ceni.
    Ja mam nadzieję, że zimy w tym roku mroźnej nie będzie, ale fakt, już początek października daje o sobie znać. Ja najchętniej włożyłabym kurtkę zimową, ale co będę nosiła jak już serio przyjdą mrozy? 5 swetrów?:D
    Pozdrawiam i mam nadzieję, ze zajrzysz do mnie w tym tygodniu na #DziennikarskiPiątek:)
    MIłego wieczoru:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się weekendu już doczekać nie mogę! Studia męczą. A zimny wiatr, który chce urwać głowę też nie jest fajny. Pozdrawiam, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ten czas zdecydowanie za szybko leci. ;-( mam tyle sprawd na głowie, że nie wiem kiedy i jak minął dzień. I niestety nawet w weekendy czasu brak na odpoczynek, ale w sumie to nawet fajnie, bo lubię jak coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. wreszcie weekend :D całe szczęście, bo jestem strasznie zmęczona po tym tygodniu :/
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z kolorowym t-shirtem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tydzień zleciał bardzo szybko ale cieszę się że jest piątek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niecierpliwie czekałam na ten weekend już od poniedziałku, ze względu na natłok kartkówek i wszelkich sprawdzianów, dopiero dzisiaj mogłam odetchnąć i zająć się czymś w pełni przyjemnym :)

    zapraszam do siebie, mam nadzieję że blog się spodoba :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi każdy tydzień jakoś bardzo szybko leci, chyba aż za szybko. :P
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że pomagasz innym :-) Od dłuższego czasu chodzi za mną wolontariat, ale póki co nie mogę się jakoś przełamać...

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje, ze ta pogoda jeszcze sie ociepli, nie chce juz chodzic w grubej kurtce zimowej :(/K

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jakoś tak byłam przekonana, że jest poniedziałek ;D
    Trafiłam na świetną piosenkę i od razu o Tobie pomyślałam. Łap: klik! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.