wtorek, 20 października 2015

Krew na śniegu

Cześć!
Kiedy pokazywałam Wam książkę w tym poście, chcieliście żebym po przeczytaniu coś Wam o niej napisała. Pisanie recenzji o książkach nie udaje mi się zbyt dobrze, ale spróbuję jednak coś napisać. Nie każdy jest przecież orłem we wszystkim. Nawet znalazłam fajny cytat, który Wam przytoczę. :D

Jo Nesbø
"Krew na śniegu"


Olav zarabia na życie jako płatny zabójca. Nie ma przyjaciół ani rodziny. Pewnego dnia spotyka kobietę swoich marzeń, ale... Po pierwsze, ona jest żoną jego szefa. Po drugie, Olav właśnie dostał zlecenie, by ją zabić.



Pierwsze co mi się spodobało w książce to narracja pierwszoosobowa. Uwielbiam książki napisane jako "ja". Jakoś lepiej jest mi się wczytać w fabułę. Autor rozbudza naszą wyobraźnię przez co książkę czyta się szybko i na końcu zostaje niedosyt, a nawet niedowierzanie w moim przypadku. Może przejdę do fabuły, która jest bardzo ciekawa, gdyż poznajemy Olava, który nie umie odnaleźć się w życiu. Mimo tego, że jest uważany za "bandziora" czyli płatnego zabójcę, nie jest wcale złym człowiekiem. Przez serię wypadków Olav musi wybrać czy się zbuntować czy wykonać zadanie. Co wybierze dowiecie się jak przeczytacie książkę. :)



Mam nadzieję, że Was zainteresowałam do przeczytania książki, naprawdę warto. :)

_____________________

Serdecznie zapraszam Was na mojego snapa.

 I Instagrama / @cllemeent

16 komentarzy:

  1. nie czytałam tej ksiązki ale wydaje się byc ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się zaopatrzę w tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie czytałam tej książki, ale książki tego autora są na liście tych, które chciałabym w przyszłości przeczytać, więc kto wie :) Pozdrawiam, It's Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale wydaje się bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zaciekawiłaś, więc na pewno wezmę się za nią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam, ale opis zaciekawił. z chęcią sięgnę po tę pozycję, bo uwielbiam tego typu książki
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, choć słyszałam już wiele opinii na jej temat i wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kryminały! Lecz Jo Nesbo żadnej książki nie czytałam, a wiele dobrego o nim słyszałam. Uwielbiam Cobena - dla mnie to mistrz. Trylogia Millenium też mnie zachwyciła. Jeśli nie czytałaś - polecam! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak książki Cobena są świetne. :D

      Usuń
  9. Spotkałam już gdzieś tą książkę, ale nie przykułam do niej zbytniej uwagi, czego teraz żałuję, bo fabuła zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey dear. Just looking for new blogs and I saw yours :D Its super nice. I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie czytałam żadnej książki Jo Nesbo :-) I też bardzo lubię książki, gdzie narracja jest w formie "ja" :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, od jakiegoś czasu przybieram się kupić tą książkę, fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta okładka jest ohydna :D A recenzja całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okładka nie zachęca ale nie ocenia sie książki po tym, zaciekawiła mnie , lubię tego typu ksiązki więc na pewno przeczytam :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od jakiegoś czasu się za to zabieram i zabrać się nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.