niedziela, 18 października 2015

mała zmiana

Cześć!
Nowy telefon to nie jedyna nowość w moim życiu. Postanowiłam zrobić coś o czym myślałam od dłuższego czasu. Trochę bałam się jak to będzie i czy ta zmiana będzie do mnie pasować. Okazało się jednak, że moje obawy były bezpodstawne. Moje długie i zniszczone włosy obcięłam do ramion. Nie powiem, że szkoda jest obcinać coś co tak długo zapuszczałam, ale teraz jest mi o wiele wygodniej, a włosy przecież odrosną. :)


Chociaż pogoda dzisiaj do kitu, razem z siostrzenicą wybrałyśmy się na spacerek. Liście nareszcie zżółkły i zrobiło się bardzo jesiennie. Dzięki temu, że w końcu przestało padać mogłam zrobić kilka zdjęć. Właśnie takie dni uwielbiam najbardziej, a jeszcze jakbysłońce wyszło to już w ogóle byłabym zadowolona. Teraz biorę się za lekcje, bo im szybciej się z nimi uporam tym więcej czasu mi zostanie na wieczór. :)


Takie wygłupy z moją śmieszką kochaną! Dzieci mają w sobie tyle radości. :D


Co tam u Was ? Jak niedziela mija ?

_______________________

Jeszcze takie małe ogłoszenie. Zapraszam Was na mój profil na Instagramie / @cllemeent i na snapie / @cllemeeent

27 komentarzy:

  1. jej! pięknie Ci w takich włoskach :)
    ja też chcę się wybrać do parku tylko puki co ciągle u mnie pada :\ masz uroczą siostrzenicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. często warto sciac wlosy, nie dosc ze wydaja sie wtedy grubsze i zdrowe to takie sciecie moze pomoc nam w odbudowie ich :D/K

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem warto ściąć włosy, żeby odhodować o wiele razy ładniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Twojej wcześniejszej długości, włosy ścięłam 'na chłopaka' Żałowałam, jak nie wiem, ale odrosły. Po 3 latach, ponad, znów sięgają w okolice łopatek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że obcięłaś włosy bo odrosną, a lepiej mieć zdrowe i piękne ;).
    <a href="http://niebieskaizolda.blogspot.com/>Mój blog</a>

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie, że włosy odrosną. Ja swoje obcięłam jakiś czas temu i na początku tego żałowałam, ale teraz już nie :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz w krótszych włosach :) Dobrze, że ścięłaś bo włosy potrzebują trochę odpoczynku, a i tak za jakiś czas odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tych włosach! Zmiana wyszła Ci na dobre, a z własnego doświadczenia wiem, że im mniej włosów tym lżej na głowie :) osobiście podcinam sobie włosy sama co trzy miesiące i za każdym razem jestem zadowolona z efektu i ich lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie ci w krótszych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no tak, dla mnie całe mnóstwo :) Zebrałam je w bardzo krótkim czasie.

    krótsze włosy są teraz modne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta zmiana fryzury to zmiana na plus, bardzo Ci ładnie ;) a włosy to tylko włosy więc odrosną ;)
    piękne, jesienne zdjęcia, tak kolorowo.. ;) a co do dzieci to prawda, dają mnóstwo radości !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci teraz.:)
    Ja zastanawiam się nad ombre, jednak nie jestem do końca przekonana.:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna fryzurka i piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz. :)
    Do dziewczyn,które chcą ombe - nie polecam. Lepiej kupić doczepki i nie niszczyć swoich naturalnych włosków. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również ostatnio zastanawiam się nad skróceniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie ci w tej fryzurze ♥ też mam zamiar w najbliższym czasie ściąć włosy ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj dzieci tak mają radość dużo :):):)....... pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna zmiana, takie dłuższe boby też są teraz modne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie ci w takiej długości włosów ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, jakie ładne zdjęcia :) Piękne kolory. Co do włosów - czasem nam kobietkom jest potrzebna jakaś zmiana i moim zdaniem u Ciebie to wyszło na plus! Bardzo ładnie Ci w takich włosach.
    Pozdrawiam
    http://www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna fryzurka ;)
    Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie :-) Moim włosom też przydałoby się cięcie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.