piątek, 23 października 2015

ogromne wyróżnienie

Cześć!
Ostatnio mam bardzo trudne chwile, jest mi strasznie ciężko w szkole. Nie chodzi o naukę, bo z nią nie ma problemu, lecz pewna nauczycielka daje nam nieźle w kość. Chodzę przez nią cały czas zestresowana, chyba wiecie jak to działa na człowieka. Nie mogę w nocy spać, czasami mam ochotę wyć do księżyca. Jednak nie poddaje się i cieszy mnie bardzo, że już weekend, bo nareszcie odpocznę i zregeneruję siły na kolejny tydzień. 

Wczoraj z rąk Przewodniczącego Rady Powiatu odebrałam stypendium za szczególne wyniki w nauce. Jest do dla mnie ogromna satysfakcja i motywacja do dalszej pracy. Kiedy w czerwcu wyszło, że moja średnia spełnia warunki otrzymania stypendium ogromnie się ucieszyłam. :D 

zdjęcie nie jest moje pochodzi ze strony szkoły

Opowiadajcie co tam u Was ?

12 komentarzy:

  1. Gratuluję stypendium ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Trzymaj tak dalej, a nauczycielką się nie przejmuj. Rób swoje i tyle. ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!:)
    Ja cały tydzień spędziłam z zapaleniem płuc :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję stypendium! Oby tak dalej, a nauczycielką postaraj się tak bardzo nie stresować. Nie warto marnować zdrowia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osiągnięć! :)
    Ostatnio źle na mnie działa ta jesienna pogoda i jakoś nie mogę się do niej przyzwyczaić, ale również cieszę, że już weekend i można trochę odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :3 Moja średnia nie była najgorsza, mnie zadowalała, aczkolwiek, Twoja, na pewno jest wyższa :D
    http://introverted-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję z całego serducha Zdolniacho! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.