wtorek, 27 października 2015

ostatnie zakupy

Cześć!
Nadszedł czas przygotowań do zimy, dlatego kupiłam sobie ostatnio botki. Nie lubię nosić kozaków, bo zawsze psuje mi się zamek, wiem to naprawdę rewelacyjny powód żeby ich nie nosić. ^^ Są naprawdę wygodne, ale jako osoba, która zawsze chodzi na płaskich butach, trochę bolały mnie stopy, ale przyzwyczaję się. Naprawdę marzyłam o takich butach z frędzlami, jak dla mnie są piękne. Jeszcze dzisiaj będąc w Biedronce kupiłam sobie książkę, z opisu wydaje się fajna, zobaczymy jak przeczytam. Co nie nastąpi szybko, bo mam malutko czasu.

Mam strasznie dużo nauki, może w przyszłym tygodniu to się zmieni, mam nadzieję, że to się zmieni. Moja głowa jest pełna sinusów, cosinusów, zasad rachunkowości i bilansem. Czarna magia prawda? Mam takie samo zdanie. Jeśli chcecie być bliżej mnie to zapraszam na snapchata i Instagram. Odnośniki znajdziecie na pasku bocznym ------>
Co tam u Was?


28 komentarzy:

  1. Jeju zabójcze te buty!
    A okładka tej książki kojarzy mi się z okładką gry Heavy Rain i z zabójcą origami :D
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O książce nie słyszałam,a le jestem ciekawa :-) A botki piękne, właśnie szukam tyle że na płaskim :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne botki, w końcu opanujesz te obcasy haha
    Jestem ciekawa tej książki:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne buty!


    Pozdrawiam
    Polinefashion

    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku odpuściłam sobie czytanie książek dla przyjemności :) postanowiłam skupić się na lekturach ;)
    piękne są te botki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki są prześliczne :3 Sama bym sobie takich nie kupiła, bo frędzle przy butach mnie odstraszają, ale jak ktoś ma takie buty, to bardzo mi się podobają xD :D Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. też wolę botki o wiele bardziej :) Ładne są! Ja ostatnio poluję na kurteczkę z frędzlami, no marzę o takiej ;) Jeszcze w brązie :) ! hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne te buty, choć ja też raczej na płaskich chodzę, ale to wynika z powikłań po złamaniu małego palca u jednej stopy... :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te buciki *.* I książka mnie zaciekawiła, chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. - śliczne buty! ♡
    Zapraszam do siebie: http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne botki i mam zakwasy :P Ty też? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam, że ostatnio buty z frędzlami są dość popularne, haha ;)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne botki! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się te buty podobają, ale bez frędzli ;) powodzenia z nauką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam nawał nauki / masakra
    Jestem ciekawa tej książki -może po przeczytaniu napisz recenzję na blogu :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne botki! Ja już od dłuższego czasu zrezygnowałam z wysokich kozaków - jest mi w nich po prostu niewygodnie, za gorąco i jakoś mi się nie podobają już za bardzo ^^. Za to sztyblety i botki - o tak, kocham :)

    A książka ma interesującą okładkę, która zachęca do przeczytania... Ale niestety - mam ten sam problem co Ty - mało czasu.

    Pozdrawiam :)
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Reeewelacyjne te botki kupiłaś :))


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne botki! Nie czytałam jeszcze tej książki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Botki są śliczne! Zazwyczaj chodzę na płaskim obcasie, bo jest to po prostu wygodniejsze, ale wyższe buty również się zdarzają i jeśli jest to już jakaś dłuższa trasa, stopy dają mi to wyraźnie do zrozumienia :D

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.