sobota, 24 października 2015

poranek w lesie

Cześć!
Od rana mam świetny humor i nawet obowiązkowe sprzątnie minęło szybciej niż zwykle. Nareszcie porządnie się wsypałam i cały ten stres opadł ze mnie jak kurtyna. Aż mam chęci do czegokolwiek. Słońce od rana przypomina, że jednak istnieje przez co mój nastrój jest jeszcze lepszy. Rano wypiłam szybkie cappuccino i razem z siostrą pojechałam do lasu, ona na grzyby, a ja żeby trochę poćwiczyć fotografowanie. Przez to, że ciągle było pochmurno nie mogłam się wybrać na żadne zdjęcia, a w tygodniu wyjeżdżam wczesnym rankiem a wracam wieczorem. Czekam już tylko na święta! :D


Pamiętam jak zawsze oglądałam takie zdjęcia w sieci i marzyłam o tym, żeby kiedyś umieć samemu takie zrobić. Myślałam, że wezmę w rękę aparat i po sprawie, przecież to łatwe. Ale się przeliczyłam! To może się wydawać takie łatwe, ale biorąc w rękę aparat musisz mieć chociaż podstawowe pojęcie  o fotografii, którego mi brakowało. Teraz dużo ćwiczę i patrząc na moje początki jestem zadowolona z poziomu jaki teraz reprezentuję i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się robić niezłe zdjęcia. Aktualnie zdjęcia robię całkowicie manualnym obiektywem, który nie ma nawet autofocuca. Na początku nigdy nie mogłam znaleźć ostrości na niczym teraz udaje mi się nawet dobrze.


Taki zaparzacz sobie kupiłam wczoraj w biedronce, prawda że uroczy? Sypkiej herbaty mam w domu pod dostatkiem, zapasy zrobione, zima może nadchodzić. Sezon na milion herbat w ciągu dnia uważam za otwarty. :P Idę ogarnąć się trochę, bo o 17 muszę iść do Kościoła. Ale ten czas leci przecież niedawno była 13. ;o
Co tam u Was ? Też macie taki miły weekend jak ja ?

44 komentarze:

  1. Wow! Zdjęcia są piękne :) Na początku robienie zdjęć nie jest łatwe, jednak z czasem zdobywamy dużo wprawy.
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz bardzo fajne zdjęcia! Manualne ustawienia to nie to samo co automat to święta prawda! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super! Nie ma nic od razu, wszystkiego trzeba się nauczyć, dowiedzieć i zdobyć doświadczenie, żeby być coraz lepszym w tym, co się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super fotki :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I totally enjoyed this post! Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. I totally enjoyed this post! Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne jesienne zdjęcia :) obserwujemy ♥
    zapraszamy do nas http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjecia :) tez kiedyś myślałam, ze do zrobienia ładnych zdjeć wystarczy miec dobry aparat. Teraz wiem jak bardzo sie myliłam. Ja tez pije kilka herbat dziennie - uwielbiam! ;)

    Dodaje do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia! :) Milion herbat w ciągu dnia - też tak mam, zwłaszcza jesienią i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog <3 ! Zapraszam też do mnie : http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! Też ostatnio zaliczyłem kilka porannych spacerów po lesie, naprawdę świetne odświeżenie dla ciała i umysłu :D /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz oko fotografa :) Przejrzałam kilak postów i śmiało mogę to stwierdzić, że drzemie w Tobie talent obserwacyjny, umiesz uwieczniać, detale w taki sposób, że zdjęcie zamienia się w sacrum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne zdjęcia ♥ a ten zaparzacz do herbaty jest świetny!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, a zdjęcia jak u profesjonalistki 😍 Bardzo miły ten weekend, u mn również chumorek dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na manualny to powiem, że całkiem niezłe początki. :-) Powodzenia!

    Takie zaparzacze i inne można bardzo tanio kupić na eBay'u. Raptem trzy-cztery złote. Ja sobie zamówiłam nieco droższego Mr. Tea.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo miło zaczęłam weekend też :) Ładne zdjęcia, ćwicz dużo i idź w tym kierunku :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesłodki ten zaparzacz! A zdjęcia oddają cudowne uroki jesieni :)
    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia śliczne. Ja nie lubię chodzić po lesie. A co do zaparzacza też muszę się zaopatrzyć w taki.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana ja również czekam już na święta :):) A zaparzacz suuuper słodki :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliiczne zdjęcia :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, przepięknie Ci wyszły te zdjęcia.
    Uwielbiam ten klimat zdjęć z lasu.
    Drugie jest perfekcyjne.

    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś też zdarzało mi się przeglądać zdjęcia i myśleć o tym, że chciałabym takie robić, jednak to kwestia czasu i praktyki :) twoje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ! Wyglądają tak profesjonalnie :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! Super, że ćwiczysz i rozwijasz się w swojej pasji. To ważne, by doceniać to, co się umie i mieć świadomość, że jeszcze wiele pracy przed nami.

    Piękny zaparzacz, szkoda, że nie ma Biedronki na wyspach... Brakuje mi jej :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia <3
    Uwielbiam takie leśne tematy.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobre zdjęcia, oby tak dalej :)

    http://filligranowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie jesień i zima to też pora na picie dużej ilości herbaty - w te dwie pory nawet lepiej mi ona smakuje ;) Bardzo ładne ujęcia w lesie - super! Sama kiedyś bawiłam się w fotografowanie, chyba muszę do tego wrócić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie zdjęcia, ładnie Ci wyszły ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Taką jesień, jak na Twoich zdjęciach lubię :) szkoda, ze za oknem mam ciągle coś innego, paskudnego i zimnego -,-
    u mnie też zapasy herbat zrobione :D chyba tylko za to lubię jesień/zimę. No i święta! też nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudowne zdjęcia, taak! Jesień jest najpiękniejszą porą roku! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia! Wierzę, że faktycznie trzeba dużo pracy włożyć w to, aby wszystko wyglądało tak ładnie. Dobrze, że bawisz sie tymi zdjęciami i rozwijasz swoją pasję. Najważniejsze to robić w życiu to, co się lubi (robić to dobrze).
    Ja miałam wielką ochotę iść na grzyby, ale u mnie panuje tragiczna pogoda i wiecznie jest zimno oraz deszczowo. Tragedia w tym roku. Nawet raz nie weszłam do lasu, a zawsze to lubiłam :( Oby do przyszłego roku. Może wtedy las będzie pachniał grzybami, bo aktualnie to nawet nie czuć tej jesieni.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia wyszły bardzo dobrze! Kolory są żywe, ostrość w porządku. Od razu widać progres, aż miło się na nie patrzy, a o jest najważniejsze :) Nadal zazdroszczę Ci tej lustrzanki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ale piękne te pierwsze foteczki <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, a zaparzacz <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zdjęcia, praktyka czyni mistrzem :) pamnietaj :)

    a sezon na milion herbat u mnie tez otwarty :D

    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak mnie urzekły Twoje zdjęcia! :) Niestety cały weekend przesiedziałam w domu, marzę właśnie o takim spacerku w lesie!

    Zapraszam na najnowszy post o wegańskich kosmetykach http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/10/arbonne-weganskie-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam las, szczególnie jesienią.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.