sobota, 10 października 2015

sunny Saturday

Cześć!
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo miło i nawet zrobiłam milion rzeczy, które ostatnio zostawiałam na potem. Co takiego robiłam dowiecie się już niedługo. A dzień był miły, gdyż spędziłam go z przyjaciółką, takie dni są najlepsze. Jak zawsze nie mogłyśmy się nagadać i nawet jak wyszłyśmy na zdjęcia to zamiast je robić-spacerowałyśmy, trzeba przyznać, że pogoda dzisiaj dopisała i mimo lekkiego chłodu słońce się pokazało i nareszcie przestał wiać ten okropny wiatr.

I kolejny weekend mija, jakby te dwa dni trwały tylko kilka minut, a cały tydzień dłuży się niemiłosiernie. Jutro mam zamiar cały dzień leniuchować, jeśli mi się uda, bo nie wiadomo co mama mi wymyśli. Chciałabym tak w piżamie, z herbatą oglądać seriale obojętnie jakie, cokolwiek. Czasami nawet lubię jesień dla takich chwil, ale to tylko czasami. :)


Co tam u Was ?

22 komentarze:

  1. Na wybrzeżu w końcu zrobiło się zimno, brr :c

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie weekend też szybko leci, a tydzień tak się dłuży, że nie wiadomo kiedy się skończy ;)
    Ja dzisiaj biegałam i napisałam po miesięcznej przerwie nowy post ;)

    Zapraszamy do nas ;)

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby jak najwięcej takich słonecznych dni było :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz czas konkursów ;ccc A co do leniuchowania teraz jest najlepszy czas! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio wszystkie weekendy tak szybko mijają :(

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ohhh muszę wziąć z ciebie przykład i zacząć nadrabiać :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam napić się czegoś ciepłego i oglądac seriale/filmy pod kocem, do tego świeczki i jestem w niebie :) Fajne, jesienne zdjęcie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień ma to do tego, że nawet pomimo ochłodzenia, załamania pogody i innych takich czynników atmosferycznych nie zabraknie nam ciepła i życiowej energii :) Śliczne zdjęcie! Zmieniłaś się troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to fajnie, że u Ciebie tak produktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo energicznie spędzony czas. Mi, niestety, większość czasu zajęło dochodzenie do siebie po wirusie :( /M

    OdpowiedzUsuń
  11. spędziłaś naprawdę świetny weekend :) mój też był niczego sobie i po cieżkim weekendzie w pracy mogłam choć 1 dzień odpocząć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, jak u Ciebie aktywnie.!..u mnie niestety aktywnie umysłowo bo ciągłe przygotowania do matury, jestem już mega zmęczona...
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog!

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dzisiejszy dzień spędzam w łożku, bo choróbsko mnie dopadło ;/ tez lubię spędzać czas z przyjaciółka, ale niestety ostatnio nie mamy takiej możliwości, bo wyjechała zagranice ;/ śliczne zdjęcie, bardzo ładne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. także uwielbiam spędzać dni z przyjaciółmi :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień jest fajna, ale tylko czasami, właśnie wtedy, gdy nie muszę wychodzić z domu, albo gdy temperatura sięga powyżej 20 stopni :D a teraz mam za oknem śnieg z deszczem -,- matko!
    Taśmy kupuję głównie w Tiger'ze :) mają tanie i duży wybór :) poza tym chińskie sklepy "wszystko po...", a także dorwałam kilka w Auchan :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a u mnie w porządku! :D ~best-frieend.blogspot.com przy okazji zapraszam do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie weekend też szybko mija , a pozostałe dni ciągną się niemiłosiernie :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piżamka, herbatka i serial to najlepsze jesienne połączenie ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tylko czasami lubię jesień, kiedy nie muszę nigdzie wychodzić ;-) Inaczej to zimno, wiatr i deszcz nie nastraja mnie pozytywnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi niestety też weekend mija szybko, a tydzień się troszkę dłuży :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twój blog <3 Zostaję na dłużej

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.