wtorek, 6 października 2015

wrześniowy mix

Cześć!
Dawno nie było tutaj mixu, właściwie to od czerwca, a to za sprawą braku czasu w ostatnich miesiącach. Teraz mam nadzieję będą pojawiać się regularnie, postaram się. Choć to jeszcze zależy od tego czy szkoła nie pożre całego mojego wolnego czasu, bo coś czuję, że październik nie będzie lekki. :)


codzienne piękne wschody słońca / cappuccino najlepsze na chłodne dni zaraz po herbacie / filmowo, popcorn musi być / pisanie listów nareszcie się za to wzięłam

szukanie grzybów, uwielbiam! / szary, zimy i ponury poranek / drama, czyli to co zwykle :D / weekend u cioci, która ma za płotem Odrę

Jaki był Wasz wrzesień ? 

16 komentarzy:

  1. cappuccino zdecydowanie najlepsze:d
    a i jeszcze kakao do tego dochodzi.:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukanie grzybów jest faktycznie bardzo fajne,sama uwielbiam;)SUper mix

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój wrzesień był pracowity i strasznie zabiegany, aczkolwiek nie narzekam :) Fajny post, bardzo podobają mi się zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę trochę tych pięknych wschodów słońca ♥ świetny mix

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czasami też warto pomarudzić :)
    Dla mnie ten październik zapowiada się pracowito!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam moxy zdjęć! Dobre chwile zebrane w jednym miejscu ♥
    Ooo listy! Widzę na zdjęciu jakieś śliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, lubię takie mixy! :D
    Łał widzę, że nie jestem sama, także piszę listy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny mix ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzesień spędziłaś bardzo fajnie :) Ja też zapomniałam całkowicie o tych miksach, ale to dlatego, że bardzo rzadko piszę posty, a później okazuje się jest już za późno bo połowa miesiąca... Kiedyś na pewno nadrobię zaległości :) Może nawet w tym miesiącu! A wiesz, że niedawno miałam okazję obejrzeć dramę? Co prawda nie wiem, czy to była klasyczna drama, ale drama na pewno :) Niestety tytułu nie pamiętam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę przykuły oczywiście...listy :D już widzę tam coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny mix :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy miks, mi przypadł do gustu zwłaszcza 'szary, zimy i ponury poranek', nie wiem skąd taki ponury tytuł, ta mgła - taka tajemnicza, prawie czuje w płucach zimne, czyste powietrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam cappuccino (zwłaszcza orzechowe), a popcornem często się zajadam ;-) a widoki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.