sobota, 21 listopada 2015

nadrabianie zaległości

Cześć!
Nie dodałam tutaj nic przez cały tydzień. Naprawdę godziny w tygodniu mam zapełnione obowiązkami i niestety na internet już nie mam aż tyle czasu. Jedynie właśnie w weekendy coś mogę przygotować, ale wtedy akurat pada deszcz i znowu plany się burzą. Aktualnie pożyczyłam bratu aparat i jestem jak bez ręki, odda mi go dopiero jutro na wieczór. Odbiję to sobie w przyszłym tygodniu, bo jak na razie żadnych planów większych nie mam.

Tak sobie siedzę i nadrabiam zaległości w filmach i serialach. Czytam książki, które leżą u mnie już od miesiąca i chciałabym już je skończyć. Jeszcze nie było tak żebym nie miała czasu na książki. Niby nie jestem w klasie maturalnej, ale czasami naprawdę mam takie wrażenie. Chciałabym już grudzień, wtedy będzie już lżej. 
Co tam u Was?

21 komentarzy:

  1. O tak, już niedługo grudzień i święta :) Warto pocieszać się tą myślą, żeby jakoś przetrwać te ostatnie dni listopada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja też mam czas tylko na weekendzie na blogowanie :/
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki czyta się z przyjemnością przy lampce wina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio znalazłam czas na czytanie książek i muszę przyznać, że naprawdę za tym tęskniłam ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, ważny jest ten czas na herbatkę i książkę 😝 Ja jestem chora i nudzę się w łóżku :")

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiejszy dzień w całości przeznaczyłam na naukę anatomii... Nie było to łatwe, ale dałam radę. Modlę się tylko teraz, żebym jutro to wszystko pamiętała.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem brak czasu bo ostatnio sama go nie mam ;/ Staram sie jakoś planować ale nie zawsze wychodzi.:)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem w klasie maturalnej i zapewniam, że nie ma tu czego zazdrościć... Jutro próbne matury, a ja blogach siedzę xd Niech już będzie grudzień i święta bo mentalnie nie wyrobię :)

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ach już czekam na reklame z coca coli hahha

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem Ci szczerze, że nie pamiętam kiedy ostatni raz wzięłam książkę do ręki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo jestem w klasie maturalnej, nie mogę się doczekać aż będzie po wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem w klasie maturalnej jak wyżej napisałam, dlatego że wybrałam technikum mam jeszcze rok do niej. :D

      Usuń
  12. życzę Ci żebyś miała więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tt przejmujesz się tym,że nic nie napisałaś przez cały tydzień, a ja w ogóle pisze raz na dwa tygodnie. Wiem,że to rzadko, ale stwierdziłam,że inaczej sie nie wyrobię. W przeciwieństwie do Ciebie nie chciałabym grudnia, bo wtedy będzie bliżej do matury.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę więcej czasu :D Ja jestem obecnie u znajomych w Holandii, taki mini urlop więc czasu mam pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak to już jest, że czasem blog spada z pierwszego planu, bo to jednak nie takie proste zajęcie jak wszystkim się wydaje :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam mnóstwo nauki ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tydzień zawalony miałam sprawdzianami, a teraz będę mieć rekolekcje i trochę wypocznę;) Jeśli nie mas czasu w tygodniu na pisanie postów, może pisz ich kilka w weekend i po prostu dodawaj w środku tygodnia?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety z roku na rok jest coraz więcej obowiązków, ja też wybrałam technikum, jednak juz przyszedł mój czas na maturę, tak więc mam zabiegany okres teraz :) Żeby zdążyć ze wszystkim trzeba być dobrze zorganizowanym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz !
Nie bawię się w obserwację za obserwację.